×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
دوره آموزش ارگونومی برای مجموعه کارکنان مراکز تفریحی و هتل‌های پارسیان

اقتصادتهران: دوره آموزش ارگونومی نیمه اول آبان ماه برای مجموعه کارکنان هلدینگ مراکز تفریحی و هتل‌های بنیاد مستضعفان در محل شرکت گردشگری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آموزش دوره ارگونومی با توجه به نیاز کلیه مراکز، هتل‌ها و کارمندان هلدینگ در محل شرکت آموزش گردشگران بنیاد با حضور مدیران و کارشناسان هتل‌های تحت پوشش پارسیان و مراکز تفریحی زیر نظر دکتر پارسا روز شنبه ۱۵ آبان ماه برگزار شد.

بنابراین گزارش، هدف علم ارگونومی افزایش و بهبودی ایمنی بهداشت و سلامتی وراحتی  انسان به ویزه در محیط کار است. از این رو شرکت آموزش، مطالعات و مشاوره سیاحتی گردشگران بنیاد با هدف ارتقای دانش همکاران در استفاده از ابزار و وسایل محیط کار به نحو استاندارد و با کمترین خطرات ناشی از محیط کار اقدام به برگزاری دوره ارگونومی با موضوعیت محیط کار در محل شرکت آموزش گردشگران بنیاد کرد.

این دوره برای کلیه مسوولان بهداشت و مدیران میانی هتل‌های پارسیان شهر تهران و مراکز تفریحی تابعه هلدینگ سیاحتی و حمل و نقل پارسیان زیر نظر دکتر پارسا از پزشکان و محققان این علم برگزار شد.

گفتنی است در کارگاه روزه آموزش ارگونومی، نحوه درست نشستن و استفاده از ابزار و وسایل محیط کار و همچنین استانداردهای این وسایل که باید برای ایمنی همکاران در نظر گرفته شود آموزش داده شد و مقررشده این دوره برای تمامی کارکنان بنیاد مستضعفان و شرکت‌های تابعه برگزار شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches