×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
دوره‌های آموزشی امداد و کمک‌های اولیه در منطقه ۲۲

اقتصادتهران: اداره سلامت حوزه اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲ و جمعیت هلال احمر دوره‌های آموزشی امداد و کمک‌های اولیه را در محدوده شمال غرب تهران و سراهای محله‌های منطقه برگزار می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، قاسم مولایی شهردار منطقه در این باره گفت: « این دوره‌های آموزشی که با شعار “هر خانواده یک امدادگر” بزودی در منطقه برگزار خواهد شد، شامل دوره های آموزشی امداد و کمک‌های اولیه و آموزش‌های تخصصی شامل امداد در جاده، امداد در سیلاب و امداد در کوهستان است. »

وی در تشریح دلایل برگزاری این دوره ها افزود: « سلامتی یکی از اساسی‌ترین نیازها و دغدغه های انسان‌هاست. از این رو هر فردی برای نجات جان خود و دیگران در شرایط اضطراری باید دست کم، آموزش های مقدماتی را دیده باشد. در این راستا اداره سلامت با مشارکت جمعیت هلال احمر منطقه ۲۲ در این مسیر گام برداشته تا زمینه توانمند سازی و ارتقای سطح آگاهی شهروندان برای رویارویی با حوادث غیرمترقبه را فراهم آورد. »

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches