×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
دورخیز کارگزاری بانک دی برای تصاحب سهم مناسبی از بازار سرمایه

اقتصادتهران: شرکت کارگزاری بانک دی که دفتر مرکزی آن دو روز پیش با حضور مدیر عامل بانک دی و سایر مسولان نظام بانکی افتتاح شد، برنامه‌های متنوع و مطلوبی را برای ارتقای این کارگزاری به جایگاه واقعی خود در نظر دارد به طوری که حامد فلاح، مدیرعامل جوان و خوش آتیه این کارگزاری در حاشیه افتتاح ساختمان مرکزی این شرکت در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصادتهران از اجرای سیاست‌های مطلوبی در آینده‌ای نزدیک برای ارتقای جایگاه و رتبه این کارگزاری خبر داد.

وی در خصوص وضعیت کارگزاری و نیز مجوزهای اخذ شده گفت: وضعیت صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت ارزش آفرینان دی نسبتا مطلوب است به طوری که برای تنوع بخشی به خدمات کارگزاری و تبدیل آن به یک کارگزاری با ارائه خدمات کامل در بازار سرمایه برنامه‌های خوبی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت کارگزاری بانک دی افزود: همچنین این شرکت برنامه‌های خوبی در بخش معاملات الکترونیکی و نیز تلاش برای مشارکت در ارکان انتشار انواع ابزارهای بدهی در دستور کار داده است.

به گفته فلاح، شرکت کارگزاری بانک دی مصمم است سهم مناسبی از بازار سرمایه را در اختیار بگیرد و برای نیل به اهداف سیاست‌های مناسبی برای پذیرش انواع اوراق بهادار شرکت‌ها در بازار سرمایه کشور در دست اجرا دارد.

گفتنی است در این مراسم علاوه بر دکتر شفیع زاده، مدیرعامل بانک دی، برخی از اعضای هیات مدیره و معاونین بانک دی و نیز دکتر حسین عبده تبریزی عضو شورای عالی بورس و مشاور وزیر راه و شهرسازی، دکتر صحرایی و دکتر حسینی مقدم از معاونین شرکت بورس اوراق بهادار تهران نیز حضور داشتند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches