true
اقتصادتهران: مدیر بازاریابی شرکت شیوا از برنامه ریزی این شرکت برای تصاحب ۲۰ درصد بازار شکلات صبحانه ایران توسط محصول “کرمونا” در سال آینده خبر داد.
به گزارش خبرنگار اقتصادتهران، سعید یزدانی در نشستی که صبح امروز(۲۸بهمن) در مرکز همایشهای بین المللی رایزن برگزار شد ضمن بیان این مطلب گفت: در فاز نخست قرار است این محصول به کسب ۲۰ درصدی بازار شکلات صبحانه نائل شود که با توجه به کیفیت مطلوب محصول، دسترسی به این هدف دور از دسترس نیست.
وی به تاریخ تاسیس شرکت شرکت شیوا اشاره کرد و گفت: این شرکت در سال ۱۳۷۲ بنیانگذاری شد و جزو قدیمی ترین شرکتهای حوزه شکلات و آبمیوه محسوب میشود به طوریکه با محصولاتی نظیر پاستیل شیبا و شیبابا بیش از ۷۰ درصد بازار کشور را در اختیار دارد.
یزدانی با بیان آن که در محصول شکلات صبحانه کرمونا حدود ۱۳ درصد فندق به کار رفته است، تصریح کرد: در اکثر تولیدات شکلات صبحانه در کشور کمتر از ۵ درصد فندق استفاده میشود در حالی که کرمونا توانسته با درصد بیشتری از فندق تنوع و طبع مطلوبی در این محصول به دست آورد و این در حالی است که کشورهای آمریکا، اسپانیا و ایران دارای بهترین نوع فندق در جهان به شمار میروند.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار اقتصادتهران در خصوص میزان حجم تولید و مزیت رقابتی بودن این محصول تصریح کرد: کل حجم تولید شکلات صبحانه کرمونا ۴۵۰۰ تن در سال است و اگر قیمت شکر، کاکائو و فندق افزایش پیدا نکند، تغییری در قیمت نهایی این محصول حاصل نخواهد شد به طوری که هم اکنون این محصول با نیمی از قیمت شکلات نوتلا در بازار ایران عرضه میشود و این در حالی است که در صورت افزایش قیمت در هریک از مواد اولیه کرمونا به ناچار افزایش قیمت حادث خواهد شد.
مدیر بازاریابی شرکت شیوا به نظارت مستمر در کیفیت محصول اشاره کرد و اظهار داشت: ما همواره در حال بهبود مستمر و مداوم محصول هستیم تا کیفیت این برند در بهترین حالت و شرایط باقی بماند. این در حالی است که با تغییر ذائقه مشتریان، همواره تغییراتی در کیفیت محصول به وجود خواهیم آورد تا در مطلوب ترین حالت ممکن از نظر کیفیت باقی بماند.
وی همچنین یادآور شد: شرکت شیوا ۱۳۵ محصول مختلف تولید میکند که این محصولات به ۲۳ کشور مختلف جهان از هر ۵ قاره صادر میشود.
لازم به یادآوری است محصول شکلات صبحانه کرمونا فاقد اسید چرب و ترانس است.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=208094
false
true