×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
دهه فجر، پیوند خون سلیمانی و صبر انقلابی

اقتصادتهران: شهردار منطقه ‌۶ تهران به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یادداشتی ارسال کرد.

به گزارش اقتصادتهران، در این یادداشت آمده است؛

روزهایی که به کشور گذشت روزهای سختی بود. یکی از سربازان خدوم و خالص کشور را در پی نامردمی مردمان روزگار از دست دادیم و روح یکایمان زخمی و رنجور شد. حاج قاسم سلیمانی بحق برای هر یک از ما الگوی تابناکی از خدمتگزاری و مردم‌دوستی بود. سربازی که با رفتن دردمندانه‌اش سرمنشأ تحولات بزرگ در کشور شد و بار دیگر انسجام و وحدت ما ایرانیان را به رخ جهانیان کشید. تشییع میلیونی پیکر حاج قاسم سلیمانی در چند شهر کشور ما و عراق بیانگر این واقعیت بود که مردم برای گرامیداشت و بزرگ کردن نام و یاد خدمتگزاران حقیقی خود سر از پا نمی‌شناسند. چهلمین روز از شهادت حاج قاسم سلیمانی قرین چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شده است. انقلابی که آمد تا امید و روح تازه در میان زندگی مردمی که از بی‌عدالتی به ستوه آمده بودند ایجاد کند و طی این سال‌ها بر همان آرمان همیشگی خود یعنی خدمتگزار مردم بودن بوده است و خواهد بود. اگرچه بر هیچ‌کس پوشیده نیست که در مسیر خدمتگزاری همواره امکان خلل‌ها و اشتباهاتی وجود دارد و همراهی مردم است که کمک می‌کند تا این اشتباهات تصحیح شده و کشور در مسیر ثبات و آرامش گام بردارد.

چه روزهای سختی بر ما گذشت. هنوز در تلخی شهادت حاج قاسم سلیمانی و فوت هموطنان کرمانی خود در تشییع پیکر ایشان بودیم که با عزای از دست دادن ۱۷۶پرنده نازنین کشور مواجه شدیم. روزهای سختی که تنها با امید در حال گذر از آنها هستیم و باور داریم که در پس هر سختی آسانی نیز خواهد آمد. سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نزدیک است و ما بار دیگر می‌خواهیم با یکدیگر هم‌قسم و هم‌پیمان شویم تا یادمان نرود امنیت امروز کشور مرهون خون شهدا و حاج قاسم سلیمانی‌هاست و اگر فرصتی برای خدمتگزاری برای ما ایجاد شده است باید آن را قدر بدانیم و منتهای همت خود را برای بهبود زندگی مردم به‌عنوان دوستداران و حامیان همیشگی کشور به‌کار ببریم. مردمی که در تمام روزهای سخت و آسان کشور پای نظام و مسئولان ایستاده‌اند و به آرمان‌هایشان باور داشته‌اند و دارند. باوری که از یک امید بزرگ سرچشمه می‌گیرد و ما وظیفه داریم در راستای تحقق این امید و آرمان گام برداریم.

امیدواریم با توکل به خدا و عنایت شهدا بتوانیم گام‌های بزرگی برای ساختن کشور برداریم و با تکیه بر حمایت مردم به ساختن میهن مشغول باشیم. میهنی آباد و آزاد که منابع انسانی و طبیعی فراوانی داشته و به برکت همین منابع خداداد و تکیه بر دانش روز جوانانمان، روزهای خوش‌تری در انتظارمان است.

  تورج فرهادی؛ شهردار منطقه ‌۶ تهران

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches