×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
دنا، جدیدترین محصول خودرویی کشور

گروه صنعتی ایران خودرو پیش فروش محصول جدید دنا را از روز دوشنبه آغاز می کند.

به گزارش روابط عمومی ایران خودرو؛ پیش فروش خودروی دنا از ساعت ۱۰ صبح ۲۸ بهمن در نمایندگی­های مجاز ایران­خودرو و یا از طریق وب­سایت فروش اینترنتی ikco.iranecar.com آغاز می شود و به انتخاب مشتریان ازتیر تا آذر سال آینده، تحویل خواهد شد.

پس از موفقیت­های خودروهای سمند، سورن و رانا، خودرویی زیبا و لوکس با نام «دنا» هم به سبد محصولات ملی افزوده شده است.

این خودرو که به امکانات پیشرفته مانند صندلی، جدید برقی، دکمه های کنترل روی فرمان، تهویه اتوماتیک و… مجهز شده ، آمیزه­ای از فناوری پیشرفته، طراحی مدرن و ایمنی بالاست و رفاه و آرامش را برای مشتریان خویش به ارمغان می­ آورد.

ودیعه در نظر گرفته شده برای این طرح پیش فروش ۲۰۰ میلیون ریال است و به این مبلغ سود مشارکت روزشمار ۲۰درصد تعلق خواهد گرفت.

تفاوت قیمت نیز بر اساس قیمت مصوب شرکت در موعد تحویل از طریق دعوتنامه به اطلاع مشتری رسانده خواهد شد.

با توجه به اقبال مشتریان از ثبت نام های دهه مبارک فجر ، در ثبت نام مذکور نیز برای هر یک از مشتریان تنها امکان ثبت نام براساس کد ملی، یک دستگاه خواهد بود.

با توجه به گستردگی و سهولت استفاده از شبکه خدمات پس از فروش شرکت ایران خودرو و گارانتی متمایز این خودرو و ارائه کارت طلایی ۴ ستاره در خودرو «دنا» که مشتریان گرامی با اطمینان خاطر کامل مشتریان از خدمات پس از فروش فراهم شده است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches