×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
دلگرمی بازنشستگان به پشتیبانی و حمایت‌های بانک صادرات ایران

یکی از ویژگی‌های بانک صادرات ایران توجه به مقوله مسئولیت اجتماعی در کنار سودآوری به عنوان یک بنگاه اقتصادی است به طوری که تا کنون اقدامات و برنامه‌های بی شماری توسط این بانک به مرحله اجرا درآمده است. از ساخت مدرسه تا خانه بهداشت گرفته تا پرداخت وام و تسهیلات کم بهره برای درمان بیماران در زمان کرونا در کشور که همگی نمونه‌های بارز این امر به شمار می‌روند.

به گزاش اقتصادتهران، در حالی که بانک‌های زیادی در کشور در اندیشه سود بیشتر در صورت‌های مالی خود هستند و البته که همانند بانک صادرات ایران می‌توانند بخشی از تسهیلات پرداختی خود را به اقشار و گروه‌های هداف مهم اختصاص دهند اما در این زمینه، بانک صادرات ایران همواره پیشتاز بوده است.

نمونه بارز آن اعطای حدود ۲۰۰ هزار وام قرض الحسنه به بازنشستگان از ابتدای سال ۱۴۰۳ است که رکورد قابل توجهی در این بخش محسوب می‌شود.

بانک صادرات ایران، حمایت و پشتیبانی از قشر بازنشسته را همواره به عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی خود قرار داده است به طوری که تاکنون بیش‌ترین، بهترین و مطمئن ترین حامی بازنشستگان در میان بانک‌های کشور به شمار می‌رود.

بدون شک همکاری و تعامل نزدیک با صندوق بازنشستگی کشوری از نقاط قوت این بانک است که در پی آن، بازنشستگان کشوری، اعطای کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به فرزندان آنها در قالب تفاهم‌نامه‌های همکاری با بانک صادرات از ذینفعان اینگونه اقدامات هستند.

این در حالی است که طی سیاست‌های بکار گرفته شده از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۶ هزار و پانصد میلیارد تومان، تسهیلات به قشر بازنشسته کشور توسط بانک صادرات ایران پرداخت گردیده است که در نوع خود در سیستم بانکی کم نظیر است.

حمایت مستمر و پشتیبانی همیشگی بانک صادرات ایران از بازنشستگان کشوری یکی از نمونه‌های بارز ایفای مسئولیت اجتماعی است تا شرایط به گونه‌ای فراهم شود که این قشر امکان دریافت وام‌های خرد قرض الحسنه‌ را داشته باشند و از این حیث بسیاری از دغدغه‌های مالی آنان کاهش یابد.

از سوی دیگر تسهیل خریدهای اعتباری از فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای کشور، از جمله مواردی است که در هماهنگی با صندوق بازنشستگی کشوری، برای بازنشستگان توسط بانک صادرات ایران و به منظور افزایش رفاه حال این قشر در نظر گرفته شده است به طوری که در این میان امکان بهره‌مندی از برخی جوایز مناسبتی به قید قرعه نیز از سوی بانک برای آنها فراهم می‌شود که از آن جمله می‌توان به پرداخت کمک‌هزینه ۱۰ میلیون تومانی سفر به عتبات به ۵۰۰ بازنشسته کشوری در ایام اربعین سال جاری اشاره کرد.

سیاست‌های بکار گرفته شده از سوی بانک صادرات ایران برای بازنشستگان را می‌توان نمونه‌ای بارز و سیاستی درخور توجه از این بانک برای قشر فرهیخته بازنشسته کشور عنوان کرد که تداوم این روند به طور حتم علاوه بر رضایت بازنشستگان کشوری، موجب افزایش خیر و برکت در این بانک شده و از آن می‌توان به عنوان الگویی مطلوب در نظام بانکی کشور یاد کرد و بهره گرفت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches