×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
دلایل اختلال در ارتباطات زیرساخت

اقتصادتهران: ظهر امروز به دلیل اختلال بوجود آمده در سیستم انتقال شرکت ارتباطات زیرساخت، بخشی از ظرفیت انتقال مرکز مخابراتی انقلاب اسلامی به مدت ۲۵ دقیقه از مدار خارج و باعث اختلال در سرویس‌های مشترکین این شرکت در برخی از مناطق تهران شد.

به گزارش ایسنا، شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد: ظهر امروز به دلیل اختلال بوجود آمده در سیستم انتقال شرکت ارتباطات زیرساخت، بخشی از ظرفیت انتقال مرکز مخابراتی انقلاب اسلامی به مدت ۲۵ دقیقه از مدار خارج و باعث اختلال در سرویس‌های مشترکین این شرکت در برخی از مناطق تهران شد. در زمان اختلال تعدادی از شرکتهای ارائه دهنده خدمات اینترنت ثابت در دسترسی به اینترنت جهانی دچار مشکل شدند که با تلاشهای تیم فنی شرکت ارتباطات زیرساخت مشکل شناسایی و در اسرع وقت حل شد.

شرکت ارتباطات زیرساخت در راستای خط مشی کیفیت و مشتری مداری، ضمن پوزش جدی از مشترکان عزیز، تمام تلاش خود را برای پیشگیری از حوادث مشابه به کار می گیرد و خود را موظف به رعایت دستورالعمل‌ها درباره پرداخت جریمه به شرکت های سرویس گیرنده می داند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches