×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
دفاع افخمی از واردات در آستانه روز ملی صادرات

برای رشد و توسعه صادرات، با برخی مشکلات بین دستگاهی مواجه هستیم که لازم است هرچه سریع تر مرتفع شوند.

ولی الله افخمی، معاون وزیر صنعت و رئیس سازمان توسعه تجارت با اعلام این مطلب اظهار داشت: برای صادرات ما یکسری مسائل و مشکلات بین دستگاهی داریم که لازم است با تعامل دستگاه ها این مشکلات سریع تر مرتفع شوند.

وی درخصوص واردات افزود: واردات کالا به خودی خود امری مذموم نیست؛ زیرا کشور به برخی از این کالاهای وارداتی از جمله گندم نیاز دارد.

رئیس سازمان توسعه تجارت ادامه داد: بخش عمده ای از واردات کشور شامل کالاهای اساسی نظیر گندم و یا کالاهای سرمایه ای می شود که این مواد اولیه و کالاهای سرمایه ای برای ما ایجاد ارزش افزوده می کنند.

معاون وزیر صنعت تصریح کرد: واردات به خودی خود امری مذموم نیست؛ زیرا ما به این کالاها نیاز داریم.

این مقام مسؤول با اشاره به سیاست تنش زدایی دولت یازدهم خاطرنشان کرد: کشورهای متعددی برای اعزام هیأت تجاری به ایران ابراز تمایل کرده اند و از ایران نیز هیأت های تجاری به چندین کشور اروپایی اعزام خواهد شد.

رئیس سازمان توسعه تجارت متذکر شد: یک هیات تجاری از قطر در راه ایران است و علاوه بر آن ایران میزبان هیأت های تجاری سایر کشورها خواهد بود.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches