×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
دعوت مدیرعامل بانک صنعت و معدن برای سرمایه گذاری مالزی در ایران

بانک صنعت و معدن توانسته است طی یک سال گذشته بیش از ۴ میلیارد دلار گشایش اعتبار داشته باشد.

  مدیرعامل بانک صنعت و معدن که برای شرکت در دومین نشست اتحادیه بانک‌های توسعه اسلامی در مالزی حضور داشت در حاشیه این نشست با ماهاتیر محمد، نخست‌وزیر سابق آن کشور دیدار کرد.

 در این دیدار که اواخر مهر ماه سال جاری صورت گرفت افخمی به رویکرد جدید دولت روحانی برای خروج اقتصاد ایران از رکود و ایجاد رونق اقتصادی اشاره کرده افزود: در حال حاضر هیأت‌های تجاری مختلفی از اروپا و آسیا به ایران سفر کرده و شرایط سرمایه‌گذاری برای ورود به بازار ایران را بررسی می‌کنند و این فرصت برای سرمایه‌گذاران مالزیایی نیز در بخشهای گوناگون صنعتی وجود دارد.

وی تصریح کرد: بانک صنعت و معدن به عنوان یک بانک توسعه ای و با بهره‌گیری از ابزارهای متنوع تأمین مالی و بویژه تکیه بر بانکداری اسلامی آماده حمایت از این فعالیت‌ها است و اگر چه هنوز مشکلات ناشی از تحریم کاملاً حل نشده اما این بانک توانسته است طی یک سال گذشته بیش از ۴ میلیارد دلار گشایش اعتبار داشته باشد.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن در ادامه بیان داشت: دولت جمهوری اسلامی ایران در حال تلاش برای بهبود روابط اقتصادی با سایر کشورها بویژه ممالک اسلامی است و ما به این امر بسیار خوش‌بین هستیم و من امیدوارم کشور مالزی در این مسیر از دیگر رقبا عقب نماند، این امر مؤید علاقه مسؤولین ایران به توسعه همکاری با کشورهای اسلامی است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches