×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
دستاوردهای نمایشگاه فیتور تشریح شد

اقتصادتهران: مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در نشستی دستاوردهای نمایشگاه فیتور اسپانیا را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادتهران، در این نشست که در دفتر مرکزی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و با حضور تعدادی از مدیران یا نمایندگان آژانس‌های مسافرتی و نیز شرکت کنندگان در نمایشگاه فیتور برگزار شد، ابراهیم رضایی بابادی، ضمن اشاره به برگزاری این نمایشگاه که از ۳۰ دی‌ماه تا ۴ بهمن در اسپانیا برگزار شد، گفت: نمایشگاه امسال با استقبال بسیار گسترده‌ای از سوی بازدیدکنندگان از غرفه ایران واقع شد به طوری که غرفه ایران که در کنار غرفه کشور مصر قرار داشت از حجم و تعداد بالاتری از بازدید قرار گرفت.

وی افزود: به بیان دیگر، نمایشگاه امسال هم از نظر تعداد بازدیدکننده و هم از لحاظ وسعت برگزاری بسیار مطلوب‌تر از نمایشگاه‌های گذشته برگزار شد به طوری که ایران در این نمایشگاه توانست تعاملات جدیدی در حوزه توریسم، درمان و بهداشت به وجود آورد.

مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با بیان آن که سعی کردیم در این نمایشگاه چهره واقعی از صنعت توریسم ایران را به مردم جهان معرفی کنیم، تصریح کرد: در واقع سعی دست اندرکاران در این نمایشگاه به گونه‌ای بود که به جذب سرمایه گذار پرداخته تا زمینه‌های همکاری‌های خوبی در این خصوص به وجود آید.

بر پایه این گزارش، در این نشست، عبادرضا اسلامی، مدیر گردشگری و صنایع دستی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی نیز با مثبت ارزیابی کردن حضور ایران در نمایشگاه فیتور گفت: یکی از اقداماتی که در این نمایشگاه صورت گرفت، معرفی مراکز اقامتی ایران بود که در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

وی یادآور شد: پوشش خبری مطلوب این نمایشگاه باعث شد که اتفاقات این نمایشگاه بازتاب خوبی داشته باشد به طوری که با دعوت از مهم‌ترین خبرگزاری فرانسه، انعکاس فعالیت‌های ایران در این نمایشگاه به نحو مقتضی انجام شد.

به گفته اسلامی، تمام تلاش‌ها بر این بود که نحوه جانمایی غرف به گونه‌ای باشد که تعداد بیش‌تری از فعالان عرصه گردشگری بتوانند به معرفی فعالیت خود بپردازند.

این گزارش می‌افزاید: پس از ارائه گزارشی از چگونگی روند برگزاری نمایشگاه، مدیران آژانس‌های مسافرتی به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند که در بیش‌تر موارد رضایت خود را از روند برگزاری این نمایشگاه اعلام کردند.

در این میان، افشین عزیزی، مدیرعامل شرکت آیتو ضمن تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری این نمایشگاه، گفت: با توجه به این که شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه به نوعی علاوه بر تبلیغ فعالیت خود به تبلیغ برای صنعت توریسم کشورمان نیز اقدام کردند، انتظار می‌رفت تا نیمی از هزینه‌های شرکت کنندگان از سوی متولیان صنعت گردشگری کشور به آن‌ها بازگردانده شود.

وی همچینن پیشنهاد کرد که بهتر است تا کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به عنوان متولی اصلی، کار برگزاری سایر نمایشگاه‌ها را بر عهده بگیرد تا روند شرکت در نمایشگاه‌های خارج از کشور از هماهنگی مطلوب‌تری برخوردار شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches