×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true

نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به اینکه برخی مسئولین مربوطه معتقدند که پرونده بیمه توسعه از سوی برخی مورد نفوذ و حمایت است گفت: هیات رئیسه کمیسیون مربوطه را مسئول بررسی وضعیت این پرونده کند.

به گزارش مهر، در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در نطق میان دستور با اشاره به اینکه متاسفانه بیمه توسعه به تعهدات خود عمل نکرده است گفت: در پیگیری ای که انجام شد مسئولین مربوطه می گویند در پشت پرده از این شرکت بیمه ای حمایت می شود و اجازه نمی دهند به این پرونده رسیدگی شود از مسئولین مربوطه می خواهیم نسبت به کلی گویی اجتناب کرده و فرد یا افرادی را که اجازه می دهند حقوق مردم پایمال شود را معرفی کنند.

وی گفت: از هیات رئیسه مجلس می خواهیم کمیسیون مربوطه را مسئول رسیدگی به این پرونده نموده و گزارش آن را در صحن علنی مجلس برای ملت و نمایندگان ارائه کنند و از دادستان کشور می خواهیم به عنوان مدعی العموم از حقوق ملت دفاع کند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches