×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
درخشش خدمات بانک صادرات ایران؛ اینبار در حوزه گردشگری

اقتصادتهران: ورود بانک‌ها به برخی حوزه‌های مختلف همواره محلی از دغدغه بوده است، این که آیا یک بانک بتواند علاوه بر انجام مسئولیت‌های خود، نیازهای یک بخش دیگر را پاسخ دهد، به خودی خود ممکن است کمی تامل برانگیز باشد.

به گزارش اقتصادتهران، ورود به حوزه‌های دیگر غیر از حوزه‌ تخصصی یکی بانک ممکن است مخاطراتی برای سهامداران آن بانک داشته باشد و انجام مسئولیت‌هایی غیر از آنچه که برای وی تعریف شده، کمی احتمال دارد برای تداوم فعالیت یک بانک مخاطره آمیز باشد.

این در حالی است که عکس این مساله نیز وجود دارد یعنی اگر یک بانک بتواند در حوزه‌ای غیر از حوزه تخصصی خود به موفقیت دست پیدا کند، می‌تواند علاوه بر پاسخگویی به نیاز آن حوزه، عملکرد مطلوب خود را به رخ سهامدارانش بکشاند. اینجاست که نقش یک بانک موفق و یک بانک غیر موفق از هم مشخص می‌شود.

بانک صادرات ایران تاکنون توانسته علاوه بر انجام رسالت خود در نظام بانکداری، به عنوان یک بانک تجاری موفق، فعالیت مطلوبی در سایر حوزه‌ها نیز به دست آورد. نمونه اخیر آن، ورود بانک صادرات ایران به حوزه گردشگری و ارائه خدمت در این حوزه است، به طوری که یکی از کارهای مهمی که بانک صادرات ایران در بخش استارت‌آپی گردشگری انجام داده این است که افرادی که از خدمات استارتاپ‌آپی در حوزه گردشگری استفاده می‌کنند، می‌توانند به صورت هوشمند نسبت به توثیق سهام و سایر دارایی‌هایی راکد خود که قابلیت توثیق داشته باشند از جمله سهام، بیمه‌های عمر و زندگی، سیم‌کارت تلفن همراه، حتی یارانه و بقیه دارایی‌های خود در سامانه ست (سامانه توثیق الکترونیکی دارایی) در بانک صادرات ایران اقدام کنند و تضمین تأمین اعتبار آنها توسط بانک انجام خواهد شد.

در این زمینه اگر فردی توانایی لازم در پرداخت اقساط خدمات گردشگری که از استارت آپ‌ها دریافت می‌کند را به هر دلیل نداشته باشد بانک صادرات ورود کرده و نسبت به پرداخت بدهی فرد مذکور اقدام می‌نماید که این امر ماحصل ارائه تضمینی است که بانک صادرات به استارت آپ‌های مختلف داده است.

بدین صورت بانک صادرات، تضمین لازم برای ارائه خدمت در حوزه گردشگری را داشته و از این امکان برای بهره‌مندی مشتریان خود و نیز سایر فعالان حوزه گردشگری استفاده بهینه انجام می‌دهد.

این در حالی است که گردشگرانی که قصد سفر به ایران دارند می‌توانند پس از اخذ مجوزهای لازم نسبت به اعطای کارت خرید در حوزه گردشگری، از طریق شعب خارحی بانک صادرات ایران اقدام کنند کرده و از این طریق نیز بانک صادرات ایران تمهیدات لازم برای این امر را اندیشیده است.

 

 

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches