×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
درآمدهای حاصل از نذر محیط زیستی منطقه ۱۴ صرف توسعه ورزش خواهد شد

اقتصادتهران: طرح نذر محیط زیستی در راستای افزایش میزان مشارکت شهروندان و گسترش گروه‌های هدف در اجرای طرح تفکیک پسماند در منطقه ۱۴ به اجرا درآمد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، علیرضا رباطی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه در این باره گفت: طرح نذر محیط زیستی با همکاری تیم‌های ورزشی از جمله مجموعه ورزشی زاگرس نوین، در منطقه اجرا شد.

وی افزود: با اجرای این طرح که در دوغرفه بازیافت واقع در بوستان شکوفه و سهند به مجموعه ورزشی  اجرایی شده است، از این پس کودکان و ورزشکارانی که به ورزشگاه های مورد نظر در شعاع این دو غرفه مراجعه می کنند علاوه بر کمک به محیط زیست، با تحویل پسماند خشک خود  به غرفه های پسماند در امور خیر و حمایت از افراد بی بضاعت سهیم می‌شوند.

رباطی با بیان اینکه به همین منظور جهت آغازطرح و آشنایی بیشتر کودکان و مشارکت کنندگان، برنامه ای با حضور بیش از ۱۰۰ نفر در سالن آمفی تئاتر ناحیه یک برگزار و با اجرای گروه نمایشی آموزش های لازم ارائه شد، افزود: طرح نذر محیط زیست با هدف افزایش تفکیک در مبدا و میزان بار پسماندخشک غرف و صرف درآمد حاصل از تحویل پسماند به غرف در امور خیریه و ورزشی اجرا می‌شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches