×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
دبیرخانه دائمی شهر دوستدار سالمند در منطقه ۲ تشکیل شد

تهران اکونومی: در پی انتخاب کلان شهر تهران به‌عنوان شهر دوستدار سالمند از سوی سازمان بهداشت جهانی و انتخاب شهردار منطقه ۲ به‌عنوان مدیر اجرایی پروژه، دبیرخانه دائمی شهر دوستدار سالمند در منطقه تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه دو، عابد ملکی شهردار منطقه ۲ با توجه به اینکه شهرداری تهران در مسیر گذار از سازمان خدماتی به نهاد اجتماعی است ، اظهار داشت در گذشته اقدامات مطلوب فراوانی در جهت خدمت به شهروندان از جمله معلولین وسالمندان شده که با اجرای این طرح شاهد افزایش چشمگیر این خدمات خواهیم بود. وی فرهنگ وآموزه های مذهبی را سرشار از مفاهیم آموزنده و اخلاقی برای مواجهه با سالمندان بعنوان گنجینه های ارزشمند جامعه دانست و در راستای تحقق این هدف، تیم های علمی و اجرایی در منطقه تشکیل و اقدامات زیرساختی اولیه جهت نیل به این مهم را در دست کار خود قرار داده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches