×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
«دانشنامه پرداخت و بانکداری الکترونیکی» منتشر شد

گروه شرکت‌های توسن در چهارمین همایش بانکداری الکترونیکی و نظام‌های پرداخت از نخستین «دانشنامه پرداخت و بانکداری الکترونیکی» رونمایی کرد.

به گزارش مؤسسه دیده بان آی تی، گروه شرکت‌های توسن، فعال در عرصه نرم‌افزارها، سخت افزارها و راهکارهای بانکداری الکترونیکی، ضمن حضور در همایش چهارم بانکداری الکترونیکی و نظام‌های پرداخت و ارائه کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی و ارائه و معرفی محصولات و خدمات خود در نمایشگاه جنبی این همایش از نخستین دانشنامه تخصصی حوزه بانکداری الکترونیکی نیز رونمایی کرد.

این کتاب با عنوان «دانشنامه پرداخت و بانکداری الکترونیکی» روز دوشنبه ششم بهمنماه ۹۳ با حضور مدیران عامل شرکت های گروه توسن آقایان مهندس علی اکبر نامداری مدیرعامل شرکت توسعه سامانه های نرم افزاری نگین، دکتر محمد مظاهری مدیرعامل شرکت توسن تکنو، مهندس عبدالحمید منصوری، مدیرعامل شرکت مقیاس بزرگ توسن، دکتر روزبه ترابی مدیرعامل شرکت داده کاوان توسن و همچنین مؤلف کتاب مهندس وحید صیامی و جمعی از فعالان حوزه بانکداری الکترونیکی در سالن شماره یک مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد رو نمایی شد.

در این مراسم دکتر مظاهری و مهندس منصوری هر یک به نوعی در سخنان خود این کتاب را گامی در مسیر پالایش زبان تخصصی حوزه بانکداری الکترونیکی از کلمات بیگانه و جایگزینی آن با کلمات فارسی دانستند.

وحید صیامی، نویسنده کتاب، نیز با اشاره به این مطلب که گزینش کلمات در بحث‌های دانش بنیان نیاز به تأمل و دقت در انتخاب واژه‌ها دارد، اظهار داشت: سال گذشته نیز به همت توسن فرهنگ لغتی در این زمینه گردآوری کردیم و حاصل تلاش امسال در این کتاب تشریح و تفصیل این مفاهیم با سعی در پاسداشت زبان فارسی برای معادلسازی اصطلاحات بوده که تعدادی از آنها به دلیل نو بودن هنوز معادلی ندارند و امیدواریم در دورههای بعدی برای این اصطلاحات نظیر VTM نیز معادلی بیابیم.

این کتاب به همت شرکت توسعه فن افزار توسن و با موضوع بانکداری اینترنتی، اصطلاح‌ها و تعبیرها در چاپ نخست خود با شمارگان ۳ هزار نسخه به بازار کتاب عرضه شده است.

گفتنی است که گروه توسن شامل شرکت‌های «توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین»، «توسن تکنو»، «سامانه‌های مقیاس بزرگ توسن»، «دادهکاوان هوشمند توسن»، «سامانه‌های هوشمند اطلاعاتی توسن»، «تحلیل‌گران توسن»، «سامانه‌های یکپارچه سیمرغ تجارت» و «IDCORP» است.

شایان ذکر است چهارمین همایش دو روزه بانکداری الکترونیکی و نظام‌های پرداخت با موضوع ضرورت توسعه اکوسیستم بانکداری الکترونیکی از روز ششم بهمنماه در مرکز همایشهای بینالمللی برج میلاد با حضور فعالان این عرصه برگزار شده است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches