×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true

اقتصادتهران: مهدی شریفی نیک نفس در گفت و گو با خبرنگار آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی ” نفت ما ” گفت: کشور چین هم اکنون به فناوری تبدیل ذغال سنگ به الفین دست یافته و طی سال های آینده به یکی از صادرکنندگان محصولات پتروشیمی تبدیل خواهد شد، از این رو ما باید بازارهای هدف جایگزین مانند ترکیه و هند را با مدیریت متمرکز  شناسایی کنیم.

وی با اشاره به صحبت های اخیر مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران در خصوص اجماع شرکت‌های بازرگانی گفت: خوشبختانه تصمیم گرفته شده در این خصوص می تواند جلوی برخی از سوء استفاده کنندگانی که بازار صادرات محصولات پتروشیمی را با تلاطم مواجه کرده اند بگیرد.

وی با اشاره به اینکه سیستم واگرایی در بازارهای جهانی سم محسوب می شود بیان کرد: اینکه محصولات پتروشیمی با مشکلاتی که در کشور وجود دارد تولید و به راحتی در اختیار دلالان و واسطه گران آن هم با قیمت های بسیار پایین قرار می گیرد به نوعی خیانت به کشور است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches