×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
داشتن یک بانک متمایز،نیازمند عملکردی پویاست

جلسه هم اندیشی بررسی فرآیند نظارت برطرح های صنعتی و راهکارهای بهبود آن با حضور افخمی – رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل ، اعضای هیأت مدیره ، معاونین و جمعی از مدیران و کارشناسان این بانک برگزار شد.

در ابـتدای نـشسـت مزبور افـخمی با تأکـید بـر ضرورت نـگاه اسـتراتژیک به مـوضوع نظارت بر طرح ها در بانک صنعت و معدن گفت : پذیرش و تأمین مالی طرح های بزرگ صنعتی نیازمند مدیریت صحیح در فرایند نظارت بر این طرح ها است .

مدیرعامل بانک صنعت و معدن تصریح کرد ، داشتن یک بانک متمایز نیازمند آن است که روش ها و عملکردهای بانک از حالت سنتی خارج شده و پویایی داشته باشد .

وی شفافیت ، کارآمدی و عملکرد مؤثر و به موقع را از ویژگی های حوزه نظارتی کار آمد توصیف کرده و بیان داشت : نظام نظارتی باید بتواند در زمان مناسب به ما هشدار دهد، تا بتوانیم چاره اندیشی لازم را به عمل آوریم .

افخمی ضمن تأکید بر این که نظام نظارتی بانک صنعت و معدن باید با استانداردهای جهانی انطباق داشته باشد ,وجود بانک اطلاعاتی را به منظور ذخیره و تمرکز و به اشتراک گذاری تجربه های کاری همکاران ، از ضرورت های فعالیت این بانک به ویژه در حوزه نظارتی بر شمرد.

استقلال کارشناسی و پایبندی به مبانی حرفه ای موضوع دیگری بود که مدیرعامل بانک صنعت و معدن به عنوان اصولی که موجب استقلال این بانک و کاهش میزان ریسک در روند اعطای تسهیلات می شود به آنها اشاره کرد .

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که ضروری است ما بسته دانشی لازم برای نظارت را در بانک صنعت و معدن مهیا کرده و آنرا به عنوان یک سرمایه در بانک نهادینه کنیم تصریح کرد : ما نباید تنها در پی به اشتراک گذاشتن دانش خود در سطح بانک و یا در سطح نظام بانکی کشور باشیم بلکه باید بتوانیم آنرا در سطح جهانی عرضه کنیم .

معمارنژاد ، عضوهیأت مدیره بانک صنعت و معدن نیز در این نشست به سخنرانی پرداخته و گفت : در کشورهایی که نرخ تورم بالاست فعالیت های واسطه گری و غیرمولد از سودآوری بیشتری بر خورداراست و از این رو ضروری است که استفاده صحیح از تسهیلات در روند اجرایی طرح های مولد صنعتی و تولیدی مورد نظارت دقیق قرارگیرد.

وی تصریح کرد : نظارت بر طرح های صنعتی باید در دوره بهره برداری نیز ادامه یابد و این همکاری میان طرح های صنعتی و بانک صنعت و معدن موجب انتفاع هر دو طرف خواهد شد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches