×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
خیز تجاری ایران و ایتالیا برای گسترش همکاری‌های متقابل

اقتصادتهران: مدیر نمایشگاه بین‌المللی ایتالیا از به نمایش درآمدن کالاهای ایرانی در ایتالیا خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادتهران، پترو پیچینتی در نشستی با خبرنگاران از خیز دو کشور ایران و ایتالیا برای گسترش روابط تجاری خبر داد و گفت: دو کشور ایران و ایتالیا مصمم هستند تا بتوانند روابط تجاری خود را گسترش دهند، بر این اساس در قالب تفاهم‌نامه‌ای که میان دو کشور به امضا رسیده، قرار است که اولین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در رم برگزار و کالاهای ایرانی در آن نمایش داده شوند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی دو کشور برای گسترش روابط تجاری افزود: گسترش همکاری‌های اقتصادی و تجاری دو کشور در دستور کار قرار دارد و امیدواریم بتوانیم ظرف ماههای پیش رو پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای در این رابطه داشته باشیم. البته روابط ایران و ایتالیا پیشینه‌ای قدیمی دارد و ایتالیا به آینده اقتصادی ایران امیدوار است.

وی تصریح کرد: بر این اساس قرار است که اولین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا برگزار شود که در آن، انواع گروههای کالایی در حوزه مواد غذایی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته، انواع سنگ‌های ساختمانی، مصالح و تجهیزات ساختمانی، لوازم خانگی، کفپوش، موکت، فرش و تابلوفرش از سوی ایران عرضه خواهد شد.

همچنین سیدحسین میرزایی، معاون فنی و مهندسی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی نیز در این نشست گفت: محصولات صنعتی، خدمات فنی و مهندسی ایران در این نمایشگاه که بزرگترین رویداد تجاری در بیست سال گذشته است، معرفی می شود و فرصت مناسبی برای توسعه صادرات و تجارت در حوزه اروپا برای ایران است.

وی افزود: توافق اولیه این است که کالاهای ایرانی در فضای دو هزار متری در رم به نمایش گذاشته شوند تا علاوه بر اینکه زمینه برای ورود کالاهای ایرانی به بازار این کشور فراهم شود، سرمایه گذاری‌های مشترک نیز بتوانند انجام دهند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches