×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
خیرین تهرانی به سراغ نیازمندان منطقه ۱۶ می‌روند

تهران اکونومی: در آستانه ماه مبارک رمضان، جمعی از خیرین تهرانی به سراغ نیازمندان منطقه ۱۶ پایتخت می روند تا بخشی از نیازهای آنان را برطرف سازند.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۶، در آستانه ماه مبارک رمضان، نشست مجمع خیرین منطقه ۱۶ با حضور جواد میرزاقلی شهردار منطقه ۱۶، سید مازیار علوی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۶، مسکنی مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع)، شهرداران نواحی و خیرین منطقه ۱۶ برگزار شد.
جواد میرزاقلی شهردار منطقه ۱۶ در این نشست گفت: حضرت احدیت را شاکرم که امروز توفیق حضور در جمع باصفا، نیکوکار و ارجمند شما نیکوکاران عزتمند را نصیب اینجانب کرده است چرا که مولی الموحدین، مولای نیکوکاران، حضرت علی (ع) فرمودند:« همنشینی با نیکان و خوبان، انسان را به سمت خوبی سوق می دهد».
وی افزود: محرومیت واقعیتی اجتماعی است؛ واقعیتی که در تمام طول دوران بشریت وجود داشته است. اما در شرایط کنونی که انسان اسیر زندگی ماشینی شده، وظیفه نوعدوستی بسیار خطیرتر و سنگین تر شده است. به بیان دیگر، انجام رسالت خطیر نیکوکاری و کمک به نیازمندان، به پیشقراولان و فرماندهانی نیاز دارد که با تشکیل حلقه‌های نوعدوستی و خیرخواهی، پیشاپیش همه آحاد جامعه حرکت کنند تا ضمن کمک به نیازمندان، برای سایرین هم فرهنگسازی کنند و یادآوران رسالت بزرگ نیکوکاری در جامعه باشند.
میرزاقلی اظهار داشت: با حضور شما خیرین عزیز در قرارگاه جهادی امام رضا(ع)، می توانیم در وادی باعظمت نیکوکاری، به نیازمندان توجهی ویژه داشته باشیم.
سید مازیار علوی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۶ نیز گفت: شهرداری تهران، طی سال‌های اخیر، به عنوان یک نهاد اجتماعی که «گسترش اخلاق شهروندی» را از تکالیف خویش دانسته و خود را نسبت به تامین شرایط مطلوب زندگی برای شهروندان با جلب مشارکت حداکثری و تقویت مسئولیت پذیری اجتماعی ایشان مسئول می داند، تلاش کرده است تا با شناسایی، اطلاع رسانی به هنگام و ایجاد ساختار همبسته اجتماعی که امکان خدمت رسانی عمومی را در سطح شهرتهران فراهم می سازد، از گسترش آسیب های احتمالی جلوگیری کرده و زمینه تقویت بنیه اجتماعی گروه‌های کم بضاعت را با همیاری اجتماعی فراهم سازد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches