×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
خودروهای وارداتی ارزان می شود

تداوم رکود بر بازار خودروهای خارجی نیز موجب شده تا قیمت برخی خودروهای کره ای در حاشیه بازار به کمتر از قیمت این خودروها در شرکت های وارد کننده کاهش یابد.

حسن زمانی افشار، رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودروی کشور، رکود بازار و کاهش نرخ ارز را عامل سیر نزولی قیمت خودرو قلمداد کرده و گفت: به دلیل کاهش نسبی نرخ ارز، قیمت خودروهای وارداتی کاهش یافته و بیشترین کاهش قیمت را در دو برند کره ای هیوندایی و کیا شاهد بوده ایم به نحوی که قیمت این خودروها در بازار به کمتر از قیمت نمایندگی سقوط کرده است.

وی با اشاره به قیمت ۲۱۱ میلیون تومانی هیوندایی IX۵۵ در بازار ، قیمت فروش این خودرو از سوی شرکت واردکننده را ۲۴۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود:همچنین واردکنندگان خودروی جنسیس را به قیمت حدود ۲۸۵ میلیون تومان عرضه می کند اما قیمت این خودرو در بازار به ۲۴۵ میلیون تومان کاهش یافته و مصرف کنندگان به جای مراجعه به شرکت های واردکننده، خودروی مورد نیاز را از بازار تهیه می کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی با بیان این که طی این مدت قیمت دیگر خودروهای وارداتی نیز تا حدودی کاهش یافته است تصریح کرد: در صورت کاهش و یا حتی تثبیت نرخ کنونی ارز ، قیمت خودروهای وارداتی باز هم کاهش خواهد یافت.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches