×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true

با وضوح ۴ برابر، شما فقط تلویزیون تماشا نمی‌کنید. شما جزیی از هر لحظه هستید. کاملاً واضح است که آیندۀ سرگرمی‌های خانگی اینجاست. تصویری تیزتر، غنی‌تر و زنده‌تر از قبل!

تجربۀ اولترا اچ‌دی (Ultra HD)

تلویزیون‌های Ultra High Definition 4K ال‌جی وضوح تصویر را به سطح کاملاً جدیدی می‌رساند که در آن وضوح پیسکل‌ها ۴ برابر بیشتر از فول‌ اچ‌دی است. چه در حال تماشای ورزش یا فیلم باشید و چه در حال انجام بازی‌های ویدئویی، تجربۀ مشاهده حیرت‌انگیز است. بسیار زنده و واقعی! اکنون تلویزیون‌های Ultra HD 4K ال‌جی با نسخه‌های ۶۵ و ۵۵ اینچ، که به مدل ۸۴ اینچ صدرنشین افزوده شده‌اند، کاملاً شخصی‌سازی شده‌اند.

وضوح ۴ برابر

کیفیت اچ‌دی با تلویزیون‌های Ultra HD 4K ال‌جی به اوج خود می‌رسد. تا زمانی که خودتان ندیده‌اید به سختی می‌توانید کیفیت تصویر ۸٫۳ میلیون پیکسلِ بی‌عیب‌ونقص آن را حتی تصور کنید. تصاویر به طرز شگفت‌انگیزی تیز و زنده هستند؛ حتی وقتی که فقط چندین سانتی‌متر با تصویر فاصله دارید. تلویزیون‌های Ultra HD 4K ال‌جی با وضوح ۴ برابر نشان جدیدی از سرگرمی خانگی بی‌رقیب است.

*ارائۀ استاندارد محتوای ۴K/UHD هنوز در حال توسعه است.

بلندگوهای کشویی ۴٫۱ کانال

تعجب نکنید؛ صدای تلویزیون‌های Ultra HD ال‌جی فضای اتاق را آکنده می‌کند و با وضوح ۴ برابر، هر بیت آن حیرت‌انگیز و مبتکرانه است. زمانی که تلویزیون تماشا نمی‌کنید، بار بلندگوی کشویی منحصربه‌فرد جمع می‌شود و ظاهر مینیمالیسم و جمع و جور را حفظ می‌کند؛ ظاهری که برای هر سیستمی ضروری است. خوب است؟ تا نشنیده‌اید نمی‌توانید فکرش را هم بکنید.

موتور TRU-ULTRA HD (ترو اولترا اچ‌دی)

همین امروز از مزایای وضوح ۴ برابر بهره‌مند شوید. موتور Tru-ULTRA HD در این تلویزیون ال‌جی با تحلیل اطلاعات در ۴ مرحله کیفیت تصویر را ارتقا می‌دهد و جزییات تمام برنامه‌ها، فیلم‌ها، ورزش‌ها و بازی‌ها را بهبود می‌بخشد و همان تجربۀ مشاهده‌ای را به شما می‌دهد که از یک تلویزیون Ultra HD 4K انتظار دارید.

نانو فول ال‌ای‌دی (NANO FULL LED)

پیشرفته‌ترین فناوری ال‌ای‌دی ال‌جی را معرفی می‌کنیم: فناوری کنترل ریزپیکسل‌های ال‌جی (Micro Pixel Control) با ۱۴۴ ال‌ای‌دی در پنل پشت را مسدود می‌کند و می‌تواند هر بخش از صفحه‌نمایش را روشن و تاریک کند. این امر منجر به عمیق‌ترین، تاریک‌ترین و طبیعی‌ترین رنگ‌ها برای عملکرد تصویر برتر می‌شود.

پنل IPS

پنل نمایشگر و شاهکار هنری ال‌جی زاویۀ دید وسیع ۱۷۸ درجه را فراهم می‌کند و از هر جایی بهترین مکان نشستن را ایجاد می‌کند. دوستان و خانواده، از هر جای اتاق، از رنگ زنده و تصاویر بدون مات شدن و وضوح بالا لذت می‌برند.

محتوای بی‌حد و مرز تلویزیون‌های هوشمند

تلویزیون‌های اولترا اچ‌دی محتوای پیشرفته‌ای مانند نت‌فلیکس و هولوپلاس را نمایش می‌دهند و شما می‌توانید با وضوح ۴ برابر برای تصویری تیز و واضح از آنها لذت ببرید. کنترل پیشرفتۀ Magic Remote ال‌جی دسترسی به محتوا را بدون هیچ زحمتی، تنها با اشاره، کلیک کردن و قابلیت Voice Mate ال‌جی امکان‌پذیر می‌کند. قابلیت Voice Mate فوراً به هر درخواست صوتی پاسخ می‌دهد. حتی وقتی شما یک مکالمۀ معمولی و خودمانی دارید.

*اتصال اینترنتی باید جداگانه تهیه شود.

سینمای سه‌بعدی با وضوحی ۴ برابر

شگفت‌انگیز است! به‌ندرت سطح این مدل‌ها خط و خش برمی‌دارد. با سینما سه‌بعدی اولترا اچ‌دی، شما ۴ برابر وضوح بیشتر از فول اچ‌دی (Full HD 1080p) را تجربه می‌کنید. بنابراین، هر افکت سه‌بعدی باورنکردنی است و چشمان شما را از تعجب باز نگه می‌دارد. حتی شما می‌توانید هر وقت دوست داشتید محتوای دوبعدی را به سه‌بعدی تبدیل کنید. ال‌جی با عینک‌های بدون باتری، که سبک و مقرون‌به‌صرفه هستند، امکان اشتراک‌گذاشتن این هیجانات را فراهم می‌کند.

*درصد کمی از مردم ممکن است از مشاهدۀ فناوری ویدئوی سه‌بعدی برجسته‌نمایی دچار ناراحتی‌هایی مانند سردرد، گیجی یا حالت تهوع شوند. اگر هریک از علائم زیر را تجربه کردید، دیگر از قابلیت سه‌بعدی استفاده نکنید و با پزشک تماس بگیرید.

 

 

true
برچسب ها :
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches