×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
خسارت سیل و توفان در کرمان ۲۲۰۰ میلیارد تومان اعلام شد

اقتصادتهران: مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: خسارت‌های ناشی از حوادث طبیعی سیل، برف و توفان طی روزهای اخیر در این استان ۲ هزار و ۲۳۲ میلیارد تومان ارزیابی و برآورد شده است.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، مجید سعیدی روز دوشنبه افزود: این خسارت‌ها طی چهار روز از ۱۲ تا ۱۶ دیماه جاری در ۱۹ شهرستان استان کرمان رخ داده است.

وی اظهار داشت: حدود ۹۳۲ میلیارد تومان از این خسارت ها مربوط به بخش کشاورزی و یکهزار و ۳۰۰ میلیارد تومان نیز مربوط به بخش زیربنایی است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان ادامه داد: همچنین به علت بی‌توجهی برخی عشایر و دامداران به هشدارهای مکرر صادره برای خارج نشدن بموقع دام ها از مراتع و بویژه تالاب جازموریان حدود یکهزار و ۴۰۷ راس دام تلف شده است.

وی تصریح کرد: یکهزار و ۹۰۷ واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب دیده اند که از این تعداد ۴۵۰ واحد بایستی تخریب و نوسازی و مابقی باید تعمیر شوند.

به گزارش ایرنا سیل اخیر استان های سیستان و بلوچستان، کرمان و فارس را درگیر و خسارت‌های بسیاری به بخش‌های کشاورزی و زیربنایی این استان‌ها وارد کرد. بیشترین میزان خسارت سیل در شهرستان‌های قلعه گنج، رودبارجنوب و منوجان در جنوب استان کرمان بوده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches