×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۵ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
خروج خودروهای تیبا، ساینا، سمند و ۴۰۵ از چرخه تولید

اقتصادتهران: رئیس سازمان ملی استاندارد در نشست با وزیر صمت، با تاکید بر کیفیت و کسب رضایت مشتریان، از رفع عیوب پرتکرار خودرو خبر داد و خروج خودروهای تیبا، ساینا، سمند و ۴۰۵ را از چرخه تولید اعلام کرد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از سازمان ملی استاندارد، مهدی اسلام پناه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد ایران صبح امروز میزبان وزیر صنعت معدن و تجارت بود.

در این نشست تاکید جدی بر کیفیت و کسب رضایت مشتریان به عنوان اصل مهم و همچنین رفع عیوب پر تکرار تاکید شد و نیز خروج خودروهای تیبا، ساینا، سمند و ۴۰۵ از چرخه تولید اعلام شد.

اسلام پناه در این جلسه که به منظور رفع ابهامات و مشکلات موجود در اجرای استاندارد خودرو برگزار شد، گفت: مردم نگران نباشند سازمان ملی استاندارد ایران تمهیدات لازم را برای اجرای تعهدات خودروسازان دنبال می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه، کیفیت در زنجیره تولید خودرو باید رعایت شود، گفت: با توجه به وجود چند هزار قطعه در تولید خودرو، ایراد موجود در یک قطعه باعث نقص در تولید نهایی خواهد شد.

اسلام پناه با بیان اینکه بی‌کیفیتی قطعه باعث بروز عیوب پر تکرار می‌شود، تاکید کرد: خودروسازان برای اطمینان از کیفیت نهایی باید قطعات خودرو را از تولیدکنندگانی تأمین کنند که مورد تأیید سازمان ملی استاندارد ایران باشد.

معاون رئیس جمهور با اشاره به هدف صادراتی وزارت صمت گفت: سخت گیری‌های عقلایی و علمی استاندارد برای تولید داخلی تمرینی برای ارتقای کیفیت خودرو به عنوان الزامات صادراتی خواهد بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches