×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
خدمات امدادی به یک هزار و ۳۸۲ متاثر از برف و کولاک در ۷ استان ارائه شد

اقتصادتهران: معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: استان های آذربایجان غربی، چهارمحال و بختیاری، فارس، کرمان، قزوین و کردستان روز گذشته متاثر از برف و کولاک بودند که در ۱۵ محور امدادرسانی انجام شد و یک هزار و ۳۸۲ تن نیز خدمات امدادی دریافت کردند.

به گزارش جمعیت هلال‌احمر، شاهین فتحی با اشاره به اسکان اضطراری ۱۳۷ نفر و رهاسازی ۲۸۹ خودرو از برف، افزود: این عملیات با مشارکت ۲۳ تیم امدادگر شامل ۷۸ امدادگر و نجاتگر انجام شده و ۴۲۰ بسته غذایی نیز میان مسافران در راه مانده توزیع شد.

وی با تشریح گزارش عملیات امدادی سیل و آب‌گرفتگی در سطح کشور در روزهای ۲۹ و ۳۰ اسفندماه ۹۵، افزود: ۹ استان ایلام، بوشهر، خراسان جنوبی، خوزستان، فارس، کرمان، کرمانشاه، لرستان و هرمزگان تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی قرار گرفتند و بر این اساس ۹۲۸ تن از هموطنان در این استان ها از خدمات امدادی بهره مند شده و ۱۹ تن نیز نجات یافتند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به مفقود شدن ۴ نفر در سیل استان بوشهر در شهرستان دیر اشاره کرد و گفت: ۶۳ تیم عملیاتی متشکل از ۲۵۱ امدادگر و نجاتگر نسبت به ارائه خدمات امدادی به هموطنان در این استان ها اقدام کردند.

به گفته وی، امدادگران علاوه بر تخلیه آب از ۱۵۰ واحد مسکونی با به کارگیری ۲۸ دستگاه پمپ و لجن کش، به ۱۷ تن خدمات سرپایی ارائه داده و ۱۴۰ نفر را نیز اسکان اضطراری دادند. همچنین ۵۱ خودرو از مسیر سیلاب رهاسازی شده و ۲۵ دستگاه چادر، ۳۶۵ تخته پتو و ۱۲۰ تخته موکت نیز میان متاثران از سیل و آبگرفتگی توزیع شده است و امدادرسانی در فارس و کرمان ادامه دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches