×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
خداحافظی معابر منطقه۲ با آسفالت قدیمی و فرسوده

اقتصادتهران: معاون فنی و عمران منطقه۲ گفت: در سه ماهه نخست سالجاری معابر اصلی و فرعی ۲۳ محله با اجرای عملیات عمرانی آسفالت شد.

به گزارش‌ اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، حمیدرضا رنجبر گفت: مدیریت شهری منطقه در راستای بهبود کیفی زندگی شهری  و شناسایی مسائل و مشکلات ‌شهروندان برای رفع آن گام برداشته و بر همین اساس عملیات عمرانی ویژه از جمله تراش، لکه‌گیری و آسفالت در معابر و خیابان‌های منتخب به اجرا درآمد.

وی افزود: عملیات عمرانی تراش و روکش آسفالت در بازه زمانی ۳ ماهه نخست سالجاری در محلات دریا، سعادت آباد، پونک، شهرک هما، صادقیه شهرآرا، طرشت، سپهر و……. به اجرا در آمده است.

وی افزود: در این طرح عمرانی بیش از ۱۵ هزار و ۸۰۰ تن آسفالت مرغوب و باکیفیت برای بهسازی این معابر مورد استفاده قرار گرفت.

رنجبر با بیان اینکه این پروژه با شناسایی معابر و خیابان‌های نیازمند بهسازی و مرمت که توسط کارشناسان اولویت‌بندی شده بود و همچنین پیشنهادهای ثبت شده در طرح من شهردارم به اجرا در آمده، افزود: عملیات عمرانی تراش و روکش مکانیزه، لکه‌گیری و همچنین روکش دستی و آسفالت سایر محلات منتخب نیز تا پایان مهرماه در دستور کار قرار دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches