×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
خبرنگار باسابقه حوزه بیمه درگذشت

لیلا اکبرپور، خبرنگار قدیمی و با سابقه حوزه بیمه پس از تحمل دوره بیماری نسبتا طولانی روز پنجشنبه سوم خردادماه ۱۴۰۳ به دیار حق شتافت.

به گزارش اقتصادتهران، بسیاری از مدیران عامل شرکت‌های بیمه و فعالان این صنعت درگذشت قدیمی ترین خبرنگاران این حوزه را تسلیت گفتند.

در همین رابطه علی‌رضا یزدان‌دوست مدیرعامل شرکت بیمه ملت با صدور پیامی درگذشت خانم لیلا اکبرپور، خبرنگار با سابقه حوره اقتصاد و بیمه را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، علی‌رضا یزدان‌دوست در پیامی ضمن بر شمردن ویژگی‌های حرفه‌ای و اخلاقی لیلا اکبرپور، درگذشت این روزنامه نگار با سابقه را به خانواده و همکاران ایشان تسلیت گفت.

متن پیام مدیرعامل شرکت بیمه ملت به شرح زیر است؛

انا لله و انا الیه راجعون

شنیدن خبر درگذشت سرکار خانم لیلا اکبرپور، خبرنگار با سابقه بخش اقتصادی و بیمه موجب تاسف و تالم شد.

لیلا اکبرپور از جمله روزنامه‌نگاران چند دهه اخیر ایران بود که ویژگی‌های حسنه متعددی داشت.

پایبندی به اخلاق حرفه‌ای در همه شرایط، حسن خلق و پرهیز از بداخلاقی، تسلط به حوزه کاری تخصصی خود در بخش‌های اقتصادی و به خصوص صنعت بیمه و … از جمله ویژگی‌های اکبرپور بود که موجب می‌شد نامش همیشه به عنوان خبرنگاری ممتاز و متمایز بدرخشد و الگویی برای نسل‌های آینده روزنامه‌نگاری ایران باشد.

پایگاه خبری اقتصادتهران، فقدان این انسان تاثیرگذار و ارزشمند را به خانواده محترم‌شان و همکاران رسانه‌ای تسلیت عرض نموده و برای وی رحمت واسعه الهی و برای بازماندگانش صبر و شکیبایی از خداوند متعال مسالت می‌نماید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches