×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۴ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
خبرنگاران همیشه رسالت خود را به درستی انجام داده‌اند

اقتصادتهران: به میزبانی شهرداری منطقه ۶ تهران، مراسم تقدیر از خبرنگاران با حضور جمعی از خبرنگاران حوزه شهری، در بهشت زهرا و قطعه شهدای رسانه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، عظیم بابایی، شهردار منطقه ۶ در ابتدای مراسم ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: توفیق بزرگی برای شهرداری منطقه ۶ است که مراسم روز خبرنگار و روز دختر که مصادف با ولادت حضرت معصومه (س) است، در آرامگاه شهدای رسانه برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه کشور ما در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، تعریف دیگری از خبرنگاران به وجود آورد افزود: در این دو دوران سخت، خبرنگاران همرزم شهدا و بعضی اوقات پیشاپیش رزمندگان در میدان حضور داشتند. تلاش کردند، ایثار کردند و رسالت خود را به درستی انجام دادند.

شهردار منطقه ۶ ضمن بیان اینکه امروز هم خبرنگاران عزیزی هستند که در زمان انجام کار شهید یا مجروح می‌شوند تصریح کرد: این بزرگوراران رسالت واقعی خودشان را به جهان با اخبار درست و دقیقی که به گوش مردم می‌رسانند، انجام می دهند و جا دارد که از آنها تشکر و قدردانی کنیم.

بابایی در پایان گفت: امیدوارم خدا به همه ما عنایت کند تا میراث شهدا را پاسداری کنیم و امانتدار خوبی باشیم امانتی را که شهدا به ما سپردند به نسل بعدی به درستی بسپاریم.

فرزاد خلفی، معاون رسانه مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران از پیش قدمی شهرداری منطقه ۶ برای ابتکار عمل و تجدید میثاق با اصحاب رسانه در این روز تشکر کرد و گفت: زمانی جهاد در میدان جنگ بود امروز در فرهنگ و توسعه و تعالی کشور است. جهاد و دانایی در عرصه قلم و شهادت تطبیق پیدا می‌کند و این دانایی را اصحاب قلم دارند.

خلفی با اشاره به اینکه اگر امروز به کشورهای همسایه مثل عراق و سوریه نگاه کنیم امنیت کشور را بهتر درک می‌کنیم افزود: این امنیت را مدیون شهدا هستیم و امیدوارم ادامه دهنده راه انها باشیم.

در ادامه مراسم نسبت به شهدای رسانه و شهدای مدافع حرم با اهدای گل ادای احترام شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches