×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true

خبرنگاران علی رغم دعوت واحد ارتباط با رسانه های ریاست جمهوری از اصحاب رسانه برای پوشش مراسم اعطای نشان برتر به برخی از اعضای دولت خبرنگاران از این جلسه بیرون رانده شدند.

به گزارش موج بر اساس دعوت ریاست جمهوری مقرر شه بود تا جلسه اعطای نشان و تقدیر از برخی اعضای دولت صبح امروز در سالن شهید بهشتی نهاد ریاست جمهوری برگزار شده و این جلسه توسط اصحاب رسانه پوشش داده شود.

گفتنی است به رغم این که خبرنگاران از ساعت ۷:۳۰ در نهاد ریاست جمهوری حضور داشتند تا بتوانند این برنامه را پوشش دهند پس از حضور اعضای دولت و رئیس جمهور شاهد بیرون راندن خبرنگاران از این جلسه بودیم زیرا به ناگهان مسئولان تصمیم گرفتند تا این جلسه را پشت درهای بسته و بدون حضور اصحاب رسانه برگزار کنند.

شایان ذکر است خبرنگاران از ساعت ۷٫۳۰ صبح امروز در سالن نهاد ریاست جمهوری حضور داشته و تا ساعت ۹:۱۵ منتظر تشکیل این جلسه ماندند اما پس از تکمیل ظرفیت سالن و حضور تمام اعضای هیئت دولت شاهد بیرون راندن خبرنگاران از این جلسه شدیم.

بر اساس این گزارش، اکثر اعضای هیئت دولت در این جلسه به همراه همسر و فرزندان خود حضور یافته بودند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches