×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true

اقتصادتهران: ۲۳ خانه کودک در محلات شمال تهران فعال است که به طور میانگین روزانه میزبان بیش از ۲۵۰ کودک هستند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، بی نظیر سیاوشی مدیر اداره آموزش‌های شهروندی شهرداری منطقه یک با اعلام خبر فوق اظهار داشت: هر خانه ی کودک در محلات شمال تهران ظرفیت پذیرش ۱۰ الی ۱۵ کودک را در طول روز دارد که به آموزش مهارت های فردی و اجتماعی کودکان از طریق بازی و اسباب بازی می پردازند.

وی افزود: در حال حاضر اغلب بازی های کودکان رایانه ای است و این نوع بازی ها فشار روانی و استرس زیادی را به کودک وارد می کنند بنابر این سعی شده در خانه‌های کودک از برنامه‌ها و آموزش‌های بی ضرر و هدفمند استفاده شود.

سیاوشی به رعایت استانداردهای خانه های کودک اشاره کرد و گفت: یکی از نکات قابل توجه در خانه‌های کودک، رعایت استانداردها و تامین سلامت جسمی کودکان است، به طوری که بچه‌ها در این مرکز از بیمه کامل درمانی برخوردارند.

وی با اشاره به بازدید اخیر کارشناس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران از خانه های کودک منطقه یک گفت: یکی از اولویت‌های کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در سال جدید، بازدید از خانه‌های کودک در سطح مناطق۲۲ گانه است.

سیاوشی تصریح کرد: این بازدید به منظور بررسی عملکرد خانه های کودک و ایجاد بستری مناسب برای آموزش مهارت‌های رفتاری کودکان صورت پذیرفت که طی آن وضعیت ایمنی خانه های کودک، تجهیزات و انواع وسایل کمک آموزشی و نوع آموزش‌های ارائه شده به کودکان در چند خانه کودک مورد بررسی قرار گرفت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches