اقتصاد تهران
شماره خبر : 14159
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
اقتصاد تهران

حیات بانک دست مشتریان است

اقتصادتهران: مدیرعامل بانک پارسیان گفت: در دیدگاه و ترسیم آینده بانک پارسیان، تعامل بیشتر با مشتریان نقش بسته است و از وجود مشتریان برای توسعه روابط تجاری با بانک و همچنین ایجاد خدمات جدید بانکی بهره خواهیم برد.

علی دیواندری در همایش تجلیل از مشتریان بانک پارسیان هدف اصلی از برگزاری این همایش را تجدید پیوند و توسعه همکاری با مشتریان عنوان و خاطرنشان کرد: حیات یک بانک در دستان مشتریان بانکی است و مشتری جزو کانون اصلی تحولات یک بانک است؛ در واقع می‌توان تاکید کرد که ارزش یک بانک به مشتریان آن بستگی دارد.

دیواندری با اشاره به اینکه صنعت و خدمت به کشور در دستان مشتریان بانک‌ها است، تصریح کرد: شما مشتریانی که در صنایع مختلف و با انرژی فراوان برای موفقیت این کشور تلاش می‌کنید و همواره طرح و خدمات جدیدی را به کشور معرفی می‌کنید، می‌توانید در تحول صنعت کشور نقش اساسی ایفا کنید.

وی گفت: به عنوان یک ایرانی، دستان توانمند شما را می‌بوسم و به شما مشتریان فعال در عرصه خدمت‌رسانی به کشور افتخار می‌کنم؛ همچنین خرسندم که از طریق بانک پارسیان خدمتگزار افرادی هستیم که به مملکت خود صادقانه خدمت می‌کنند.

مدیرعامل بانک پارسیان با تاکید بر اینکه «هر کشوری را از اقتصاد فعال آن می‌شناسند» خاطرنشان کرد: باید در اقتصاد و صنعت پیشرفت کنیم؛ زیرا تمام کشورهای دنیا در تعاملات خود روی اقتصاد کشور مقابل حساب ویژه‌ای باز می‌کنند.

وی افزود: امروز سرمایه‌گذاران در زمینه‌های انرژی، پتروشیمی، پزشکی و … در بانک پارسیان فعال هستند و شرمنده‌ایم که در بعضی مواقع توانایی قدردانی از یکایک شما عزیزان را نداریم.

مدیرعامل بانک پارسیان به نقش تاثیرگذار کارآفرینان در کشور نیز اشاره داشت و گفت: با مشکلات متعدد نباید در حق کارآفرینان ظلم کرد، نباید انرژی این افراد با کاغذ بازی و وقت تلف کردن گرفته شود و باید تمام مسوولان به سهم خود زمینه فعالیت و تولید را آماده کنند.