×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
حمایت وی‍ژه بانک دی از توسعه صادرات غیرنفتی

اقتصاد تهران: مدیر عامل بانک دی از بسته حمایتی این بانک در راستای حمایت از توسعه صادرات غیر نفتی برای صادرکنندگان خبر داد.

دکتر احمد شفیع زاده در نشستی با خبرنگاران از آمادگی این بانک برای حمایت از صادرکنندگان و تولیدکنندگان خبر داد و گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام گرفته بسته حمایتی ویژه‌ای برای صادرکنندگان در نظر گرفته شده که در روز صادرات به طور کامل برای آنان تشریح خواهد شد.

وی با بیان آن که افزایش تولید و بالابردن توان صادراتی بدون کمک و حمایت بانک‌ها امکانپذیر نخواهد بود، خاطرنشان کرد: به طور حتم توسعه صادرات به منابع مالی نیازمند است و بانک ها باید روند دسترسی تولیدکنندگان و صادرکنندگان به نقدینگی مورد نیاز را تسهیل کنند و از همین رو بانک دی توانسته با تعامل مطلوبی با صندوق ضمانت صادرات و سازمان توسعه تجارت گام های مثبتی را در این زمینه بردارد.

وی ارائه خدمات ساختارمند، خدمات غیرساختارمند و انواع خدمات سفارشی، مدیریت ثروت و دارایی، بازار سرمایه، بازار موازی و بازار مشاوره‌ای را از جمله این خدمات برشمرد و تصریح کرد: بانک دی مصمم است تا خدماتی در خور شان تولیدکنندگان و صادرکنندگان را با کیفیتی مطلوب به آن‌ها اعطا نماید به طوری که پرداخت تسهیلات بانکی موردنیاز در زمینه سخت افزاری و نرم افزاری  نیزاز جمله این خدمات محسوب می‌شود.

مدیرعامل بانک دی با اشاره به آن که صادرات غیرنفتی از حوزه‌هایی است که کشور را به استقلال اقتصادی نزدیک می‌کند، یادآور شد: در صورتی‌که بانک‌ها بتوانند در مسیر اعتلای توسعه صادرات برآیند گام مهمی در راستای رشد اقتصادی برداشته‌اند و در غیر اینصورت در مسیر خود قرار نگرفته‌اند.

وی با تاکید بر آن که بانک دی در راستای ارزش آفرینی، توسعه ظرفیت‌های بخش صادرات را هدف قرار داده است، گفت: در بسته حمایتی بانک دی، برنامه جدی در نظر گرفته شده که در آن به تعامل با تولیدکنندگان و صادرکنندگان و نیز فعالان تولید توجه ویژه‌ای شده است.

شفیع‌زاده در پاسخ به سوالی در خصوص نرخ سود در نظرگرفته شده برای اعطای تسهیلات به صادرکنندگان یادآور شد: از آنجا که بانک دی بانکی خصوصی است، اعطای تسهیلات خود را در راستای عقود مشارکتی و با نرخ متغیر ۲۲ تا ۲۸ درصد در نظر گرفته است.

وی همچنین درباره افزایش سرمایه و مطالبات معوق بانک دی گفت: بانک دی جزو بانک‌هایی است که دارای کم‌ترین معوقات است به طوری که معوقات بانک کم‌تر از ۵ درصد نسبت تسهیلات پرداختی است ضمن آن که با توجه به تصویب مجمع قرار است بانک، سرمایه خود را از ۸ هزار به ۱۰ هزار میلیارد ریال طی دو سال آینده افزایش دهد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches