×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
حمایت از درمان سازمان تأمین اجتماعی کمک به پیشرفت کشور است

دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان این که سازمان تأمین‌اجتماعی با تلاش بیشتر برای جلب رضایت افراد تحت پوشش می‌تواند همراهی خوب برای دولت باشد، گفت: حمایت از بخش بهداشت و درمان سازمان تأمین‌اجتماعی و توانمندسازی هر چه بیشتر این بخش، در حقیقت کمک به پیشرفت کشور است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر احمد آریایی‌نژاد با بیان اینکه نقش سازمان تأمین‌اجتماعی در خدمت‌رسانی درمانی به بیمه‌شدگان نقش ویژه و برجسته‌ای است، افزود: این سازمان از طریق احداث بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها در سراسر کشور و ارائه خدمات درمانی رایگان به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران، نقش بسیار مثبتی در حوزه سلامت کشور دارد.

وی تصریح کرد: بررسی‌ها و مراجعات مردم به نمایندگان مجلس، نشان می‌دهد افراد تحت پوشش بیمه تأمین‌اجتماعی، به سبب خدمات درمانی مطلوبی که از مراکز درمانی ملکی این سازمان دریافت می‌کنند، راضی‌تر از سایر بیمه‌شدگان هستند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به طرح یکپارچه و هماهنگ‌سازی ارائه‌دهندگان خدمات بیمه پایه درمان در برنامه پنج ساله پنجم، به رقابت مثبت و سازنده بیمه تأمین‌اجتماعی و سازمان بیمه سلامت اشاره و خاطرنشان کرد: البته ما معتقدیم سازمان‌های بیمه‌ درمان ازجمله سازمان تأمین‌اجتماعی باید بیش از گذشته نسبت به آموزش بیمه‌شدگان و ارائه خدمات بهداشتی و ارتقای سلامت مردم کار کنند تا شاهد کاهش هزینه‌های درمانی و بیمارستانی در کشور باشیم.

به گفته نماینده ملایر،بهتر است که ما به سمت آموزش و ایجاد انگیزه برای حفظ سلامت مردم، ارتقای آن و تقدم پیشگیری بر درمان تمرکز کنیم. زیرا همیشه هزینه پیشگیری کمتر از درمان است و آثار مثبت و مزایای آن برای کشور بیشتر خواهد بود.

وی با اشاره به تعامل سازنده سازمان تأمین‌اجتماعی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بیان داشت: سازمان تأمین‌اجتماعی در بخش خدمات درمانی باید تمام تلاش خود را صرف ارتقای کمیت و کیفیت خدمات درمانی و جلب حداکثر رضایت خدمات‌گیرندگان کند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه روند فعالیت سازمان تأمین‌اجتماعی، مثبت و رو به رشد است، گفت: این امر نویدبخش آینده‌ای بهتر برای بهداشت و درمان کشور به شمار می‌آید.

دکتر احمد آریایی‌نژاد با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم آموزش مقدم بر درمان باشد و طب سنتی و گیاهی مورد تأیید علم را مورد توجه قرار دهیم، افزود: با ارتقای سطح بهداشت و سلامت خود می‌توانیم سبک زندگی خود را اصلاح کنیم و سازمان تأمین‌اجتماعی دراین زمینه می‌تواند کمک شایانی به بخش سلامت کشور کند. این سازمان می‌تواند در راستای حفظ سلامت افراد تحت پوشش خود گام‌های مؤثری بردارد و به هدف کلی سلامت کشور که «انسان سالم محور پیشرفت و توسعه پایدار کشور» است، کمک کند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه اگر ما به سازمان تأمین‌اجتماعی کمک کنیم، در حقیقت به سلامت افراد جامعه کمک‌ کرده‌ایم، تصریح کرد: این امر منجر به ارائه خدمات بهتر از سوی سازمان تأمین‌اجتماعی به نیمی از مردم کشور که تحت پوشش خدمات درمانی این سازمان هستند، می‌شود.

دکتر احمدآریایی‌نژاد با اشاره به سرمایه‌گذاری‌های سازمان تأمین‌اجتماعی بیان داشت: سازمان تأمین‌اجتماعی با بهینه‌سازی فعالیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری خود؛ می‌تواند از منابع حاصله برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به افراد تحت پوشش و ارتقای سلامت جسمی و روحی آنان و نیز ایجاد فرصت‌های اشتغال بیشتر استفاده کند.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذاری سازمان تأمین‌اجتماعی در بخش‌های مختلف، اقدامی مثبت و قابل قبول است به شرط آنکه باهوشیاری و تکیه بر مباحث کارشناسی انجام گیرد، چرا که این امر منجر به تحرک هرچه بیشتر چرخ‌های اقتصاد کشور خواهد شد.

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches