×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
حل مشکلات واحدهای تولیدی قزوین باید سرعت بیشتری به خود بگیرد

اقتصادتهران: رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین در دیدار با معاونان وزیر صنعت،گفت: حل مشکلات واحدهای تولیدی استانبا هدف رونق تولید و اشتغال باید سرعت بیشتری به خود بگیرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین، علی پرزحمت در دیدار با صادق نجفی معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی و رضا رحمانی قائم‌ مقام وزیر صنعت که در تهران انجام شد،افزود: قزوین با داشتن ظرفیت های صنعتی فراوان نقش مهمی در اقتصاد کشور ایفا می کند و لازم است به مشکلات واحدهای تولیدی این استان با سرعت بیشتری رسیدگی شود.

وی اضافه کرد: بروزرسانی فناوری، برطرف کردن ضعف های حوزه بازاریابی، ارتقای کیفیت و بسته بندی و قیمت مناسب محصولات و تسهیلات مناسب برای واحدهای تولیدی از جمله مواردی هستند که باید توسط مسئولان برای بهبود وضعیت صنایع کشور و قزوین مورد توجه قرار گیرند.

در ادامه این دیدار معاون وزیر صنعت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: امیدواریم با همکاری مشترک سازمان صنعت،معدن و تجارت قزوین و همچنین سازمان صنایع کوچک و شهرک‌ های صنعتی ایران مشکلات واحدهای صنعتی استان مرتفع شود.

صادق نجفی به شیوه ارائه تسهیلات به واحدهای صنعتی از طریق بانک‌ها اشاره کرد و گفت: بانک‌ها ‌باید تمام تلاش خود را در زمینه اعطای تسهیلات به کار گیرند تا مشکلات واحدهای تولیدی برطرف شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر تلاش برای پیشبرد سیاست های اقتصاد مقاومتی و رونق تولید و اشتغال،اضافه کرد: همه مسئولان باید از واحدهای صنعتی حمایت جدی داشته باشند تا شاهد رشد و پیشرفت بیشتر کشور در زمینه رونق تولید و اقتصاد باشیم.

قائم‌مقام وزیر صنعت،معدن و تجارت نیز در این نشست با تاکید بر حل مشکلات واحدهای تولیدی قزوین، افزود: رسیدگی و توجه به وضعیت صنایع این استان که از قطب های صنعت کشور به شمار می رود باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

رضا رحمانی افزود: با توجه به اهمیت استان قزوین در اقتصاد کشور باید با بررسی دقیق و توجه بیشتر برای حل مشکلات واحدهای تولیدی این استان اقدام کنیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches