×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۷ آبان - ۱۴۰۳  
true
true

اقتصادتهران: در گردهمایی سالانه انجمن صنفی نمایندگان بیمه دانا از افزایش ۵۰ درصدی اعتبار صندوق نمایندگان، طراحی سبدهای بیمه ای با تخفیفات مناسب و همچنین راه اندازی باشگاه میلیاردرها برای نمایندگان خبر داده شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه دانا دراین مراسم که نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونان، مدیران ستادی، سرپرستان مناطق و نمایندگان شرکت حضور داشتند، مهم ترین مسایل و مشکلات کاری نمایندگان مطرح و مورد رسیدگی قرار گرفت.

دکتر بیژن صادق مدیر عامل بیمه دانا در این همایش با اشاره به رفع بسیاری از مشکلات در طول ۱۷ ماه گذشته گفت: پایه، اساس و بقای شرکت بر محور تلاش و زحمات نمایندگان است و ما می کوشیم با توجه به تعامل دو طرفه که منجر به حل نیمی از مشکلات نمایندگان شده، باقیمانده مشکلات را نیز برطرف کنیم.

وی با تاکید بر ضرورت تکریم و احترام نمایندگان اظهار کرد: بخش اعظمی از پرتفوی شرکت توسط نمایندگان جذب می شود، بنابراین با توجه به تلاش‌هایی که از سوی این افراد انجام می شود، لازم است بحث تکریم به درستی در برخورد با آنها رعایت شود.

مدیر عامل بیمه دانا از برخورد با شعبی که پاسخگوی نمایندگان و بیمه گزاران نباشند، سخن گفت و در ادامه به محورهای مشکلات نمایندگان که برطرف شده یا در حال رفع است، اشاره کرد و افزود: با تلاش های صورت گرفته توسط هیات مدیره و معاونان شرکت، صندوق اعتباری نمایندگان راه اندازی شده و برخی مشکلات نمایندگان در حوزه هایی مثل فرم ها، مجوزها، تبلیغات و تابلوها در حال رسیدگی است.

دکتر صادق، استفاده از سیستم آموزشی جام برای آموزش نمایندگان، رتبه بندی آنها، مسایل رفاهی و کارمزدها، مابه التفاوت های هزینه صدور، پرداخت خسارت ها و امنیت شغلی را مورد تاکید قرار داد و در ادامه به پرسش های مطرح شده از سوی نمایندگان پاسخ داد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches