×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۷ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
حل مشکلات انباشته شده از قبل به بودجه نیاز دارد

اقتصادتهران: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دولت سیزدهم با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها نسبت به تحقق مطالبات مردم و حل مشکلات عزم و اراده جدی دارد.

به گزارش ایرنا، دکتر بهرام عین اللهی روز جمعه در نشست شورای اداری شهرستان نور افزود: مهم ترین فلسفه سفرهای استانی دولت آشنایی با مشکلات و تصمیم گیری جدی برای حل آنها است چرا که غیر از آن می توانستیم پشت میز بنشینیم و به نامه ها پاسخ بدهیم.

وی اظهار کرد: مشکلات فراوانی در کشور وجود دارد که مربوط به زمان کنونی نیست بلکه مربوط به دهه های گذشته است که انباشته شده است و حل این مشکلات هم به بودجه نیاز دارد و در زمان کوتاه بر طرف نمی شود.

عین اللهی با اشاره به توطئه های دشمنان از زمان پیروزی انقلاب تاکنون علیه ملت ایران، گفت: دشمن علاوه بر توطئه، تحریم های مضاعفی بر ملت ایران تحمیل کرده تا مردم را از پای در بیاورد.

وی با تاکید بر این که باید دشمن را به خوبی شناسایی کرد و دانست که هویتش چیست، افزود: امروز با شکل گیری دولت سیزدهم فاصله مردم با دولت کمتر شده است.

وزیر بهداشت تصریح کرد: آخرین تجربه ای که مردم در این دولت کسب کرده اند، تزریق شتابان ‌واکسن کرونا بود چرا که سلامتی مردم برای دولتمردان بسیار مهم بوده است.

وی با تاکید بر این که جمهوری اسلامی ایران در دوران شیوع کرونا در زمینه پیشگیری و مهار این بیماری جز موفق ترین کشورهای دنیا بوده است، گفت: خوشبختانه از زمان شیوع این ویروس تاکنون حدود ۹۴ درصد مردم دز اول و ۸۵ درصد دز دوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches