×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۲۹ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
حقوق کارگران با مخارج زندگی باید متناسب سازی شود

اقتصادتهران: مشاور فرهنگی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دستمزد کنونی کارگران با میزان تورم همخوانی ندارد اما تلاش می شود تا دستمزد آنها متناسب با مخارج زندگی شود.

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام عبدالرحیم شهسواری روز یکشنبه در بیست و نهمین جشنواره قدردانی از کارگران نمونه استانی، گروه های کارگری و واحدهای نمونه اظهار کرد: یکی از توفیقات دولت این است که اکنون تشکل های کارگری و کارفرمایی همه اختلاف ها را پشت سر گذاشته و بر سر دستمزد کارگران به توافق رسیده اند.

وی اظهار کرد: هم اینک کف حقوق هر کارگر در ماه یک میلیون و ۱۱۱ هزار تومان است که البته این میزان با تورم همخوانی ندارد و تلاش می شود دستمزد کارگران متناسب با مخارج زندگی شود.

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پارسال ۷۰۰ هزار شغل در کشور ایجاد و معادل آن ۷۰۰ هزار دفترچه بیمه تامین اجتماعی صادر شد، گرچه می پذیریم که همه مشاغل ایجاد شده، ممکن است پایدار نباشند.

حجت الاسلام شهسواری افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را از دیگر توفیقات دولت تدبیر و امید ذکر و بیان کرد: حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از حداقل ۵۰۰ هزار تومان در ماه به یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است.

به گزارش ایرنا ،یک میلیون و ۲۰۰ هزار کارگر از جمعیت ۴۰ میلیونی کارگران کشور در ۱۸۰ هزار واحد تولیدی و صنعتی این استان فعالیت دارند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches