×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
حضور ۵۰ شرکت خارجی در الکامپ بیست و یکم

اقتصادتهران: رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور از حضور ۴۵۰ شرکت از جمله ۵۰ شرکت خارجی در الکامپ امسال خبر داد و گفت: اهمیتی به جایگاه اقتصادی آی‌سی‌تی نمی‌دهند.

به گزارش تسنیم، ناصرعلی سعادت در افتتاح الکامپ بیست و یکم با ابراز “امیدواریم این دوره الکامپ شروع دوباره‌ای برای این رویداد باشد” اظهار کرد: از این پس و طبق مجوزهای صادرشده سازمان نظام صنفی رایانه‌ای عهده‌دار برگزاری الکامپ خواهد بود و از این حیث امیدواریم که کیفیت به برگزاری این نمایشگاه بازگردد.

وی عنوان کرد: فعالیت‌های ما برای این الکامپ از تابستان امسال شروع شد و تاکنون ۴۵۰ شرکت در این نمایشگاه حاضر هستند که ۵۰ شرکت نیز از خارج آمده‌اند.

رئیس سازمان نظام صنفی یارانه‌ای کشور با بیان اینکه ۴۹ دستگاه دولتی در الکامپ حاضر شدند، گفت: امسال الکامپ در فضای ۲۳هزار متری برگزار می‌شود که رشد ۲برابری نسبت به سال گذشته داشته است.

سعادت عنوان کرد: به‌نظر من یک اِلمانی در برگزاری این نمایشگاه کم است که اهمیتی به جایگاه اقتصادی این صنعت، آی‌سی‌تی، نداده‌اند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches