×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
حضور ۴ هزار پزشک در دوازدهمین کنگره بین‌المللی بیهوشی

اقتصادتهران: رییس انجمن بیهوشی و مراقبت‌های ویژه، از برگزاری دوازدهمین کنگره بین المللی «بیهوشی، مراقبت‌های ویژه و درد» با حضور ۴ هزار پزشک ایرانی و خارجی در تهران خبر داد.

دکتر محمدمهدی قیامت در نشست خبری مشترک رییس سازمان نظام پزشکی و مراقبت‌های ویژه و معاون نظام پزشکی که در ساختمان مرکزی سازمان نظام پزشکی برگزار شد، با اشاره به برگزاری دوازدهمین کنگره بین‌المللی بیهوشی، مراقبت های ویژه و درد افزود: این کنگره پس از سه سال به صورت بین المللی و با حضور میهمانان داخلی و خارجی برگزار می شود.

معاون آموزشی وپژوهشی نظام پزشکی تهران ادامه داد: ۳۰ سخنران بین المللی به همراه سخنرانان برجسته‌ای از ایران در این کنگره حضور خواهند داشت، همچنین قرار است سه تا چهار هزار پزشک به این رویداد بین المللی دعوت شوند.

قیامت ابراز امیدواری کرد، با برگزاری این کنگره، کیفیت مراقبت افزایش یافته و با توجه به حضور میهمانان خارجی، از آخرین دستاوردهای حوزه بیهوشی نیز اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

رییس انجمن بیهوشی و مراقبت‌های ویژه ادامه داد: همچنین در این کنگره تحقیقات و دستاوردهای جدید محققان ایرانی معرفی می شود زیرا این دستاوردهای بالینی و علمی، باعث افزایش استاندارد مراقبت های ویژه می شود.

وی به موضوع عوارض آمبولی در بخش بیهوشی اشاره کرد و گفت: در منطقه تنها کشوری هستیم که در زمینه آمبولی دارای پروتکل است.

قیامت ادامه داد: در زمان انجام عمل باید از بیماران رضایت کامل گرفته شود زیرا ممکن است مشکلات جدی به همراه داشته باشد.

وی همچنین یادآور شد: ایران در زمینه بیهوشی از کشورهای پیشگام و مطرح محسوب می‌شود به طوری که پیشرفت‌های حاصل شده در زمینه بیهوشی در کشورمان باعه تعجب پزشکان سایر کشورها شده است.

گفتنی است این کنگره از اول لغایت سوم مهرماه برگزار خواهد شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches