×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۷ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
حضور در محل کار به شرط بهبود علائم اُمیکرون

اقتصادتهران: عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: در افرادی که در انتهای روز پنجم همچنان علائمی مانند تب یا سرفه و غیره وجود دارد، بهتر است تا بهبود علائم از حضور در مجامع عمومی و محل کار پرهیز کنند.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از وبدا، مهرداد حق ازلی افزود: در مورد افرادی که به سویه اُمیکرون مبتلا می شوند و علامت دار نیستند اما تست شان مثبت می شود، قرنطینه و استراحت ۵ روزه کافی است.

وی اظهار داشت: در افرادی که علامت دار هستند و تست شان مثبت است نیز بعد از گذراندن دوره ۵ روزه در صورتی که علائم شان بهبود پیدا کرده باشد، می توانند به شرط رعایت پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک، در محل کار حاضر شوند. این افراد باید مراقبت بیشتری داشته باشند تا از انتقال بیماری به دیگران جلوگیری کنند.

عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا تاکیدکرد: در افرادی که در انتهای روز پنجم همچنان علائمی مانند تب یا سرفه… وجود دارد، بهتر است تا بهبود علائم از حضور در مجامع عمومی پرهیز کنند.

به گزارش ایرنا، دیروز  ۲۳۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۵ هزار و ۲۷۶ نفر رسید و چهار هزار و ۸۵ بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches