×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
حضور بانک سینا در همایش ملی بهره‌وری ایران

بانک سینا در همایش ملی بهره‌وری ایران آخرین محصولات بانکداری نوین خود را معرفی کرد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، این همایش با عنوان «ایران بهره‌ور» با حضور مقامات دولتی و همچنین شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی کشور که حائز کسب بیشترین رتبه بهره‌وری شده‌اند، در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی در تهران برگزار شد. بانک سینا نیز که حرکت در مسیر ارتقای بهره‌وری با توسعه بانکداری دیجیتال و هوشمند را در دستور کار خورد دارد، در این همایش حضور یافت.

ارتقای بهره‌وری در ارائه خدمات نوین در سرزمین هوشمند سینا یکی از رویکردهای اصلی فعالیت بانک سینا در سال‌ گذشته بوده است و در این راستا اقدامات و برنامه‌های توسعه‌ای گسترده‌ای در دست اجرا قرار گرفته است.

بانک سینا همچنین با حضور در نمایشگاه جنبی این همایش، به ارائه محصولات نوین بانکداری خود از جمله، پلتفرم‌های سیبانک، سیپات، سیمارت پرداخته است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches