×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۶ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
حرکت بیمه دانا به سمت پرتفوی ۲۵۰۰ میلیارد تومانی

تهران اکونومی: نایب رییس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا، روند رو به رشد شرکت را مورد اشاره قرار داد و اعلام کرد: با این وضعیت می توانیم به پرتفوی ۲۵۰۰ میلیارد تومانی دست پیدا کنیم.

به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، دکتر صادق که در جمع کارکنان ، نمایندگان و همکاران شعب آمل و ساری سخن می گفت، با اشاره به توانایی های بیمه دانا در صنعت بیمه، تغییرات صورت گرفته در طول ماه های اخیر به ویژه در سیستم های فنی و برنامه نرم افزار شرکت را مورد اشاره قرار داد و افزود: ما با توجه به توان و تخصص همکاران خود به بهترین شکل ممکن روند رو به رشد را ادامه خواهیم داد و به سمت عدالت محوری حرکت خواهیم کرد.

وی ظرفیت های اقتصادی استان مازندران را مورد تاکید قرار داد و ابراز امیدواری کرد: با همکاری کارکنان، ضریب نفوذ بیمه در این استان افزایش یافته و میزان پرتفوی بالا رود.

مدیر عامل بیمه دانا، سرمایه گذاری در بیمه های اموال و بیمه های زندگی را مورد اشاره قرار داد و با تاکید بر پشت سر گذاشتن مشکلات اظهار داشت: با این روند می توانیم به پرتفوی مورد نظر دست یابیم و جایگاه شرکت را در صنعت بیمه بیش از پیش تثبیت کنیم.

دکتر صادق در پایان سخنان خود ضمن تبریک ایام خجسته فجر و سالگرد پیروزی انقلاب، افزود: حرکت ما به سمت بهبود شرایط است و با توجه به توانایی همکاران شرکت امیدواریم در برقراری عدالت موفق بوده و حق مطلب را در این خصوص ادا کنیم.

بر اساس این گزارش مدیر عامل و اعضای هیات همراه همچنین روز ۱۶ بهمن ماه جاری به شهر گنبد سفر کرده و در جمع نمایندگان این شرکت با اشاره به ظرفیت های تجاری، صنعتی و کشاورزی این شهر اعلام کرد: پس از بررسی های لازم اقدام به تاسیس شعبه در این شهر خواهیم کرد.

گفتنی است : در این سفر مدیر عامل و اعضای هیات همراه از گروه صنعتی صباح بازدید کردند.

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches