true
اقتصادتهرن: مدیرعامل بیمه حرفهایگری و اخلاق مداری، طراحی پروژه بزرگی برای بکارگیری فناوری اطلاعات در شرکت و کنترلهای داخلی را از جمله مهمترین سیاستهای بیمه دی در سال جاری اعلام کرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی بانک دی، سیدمجید بختیاری در همایش فصلی مدیران شرکت بیمه دی با تبیین برنامههای راهبردی شرکت در سال جاری اظهار کرد: سال گذشته سند راهبردی شرکت تبیین و به واحدهای سراسر کشور ابلاغ شد اما با توجه به اینکه یکی از مشکلات ما در برنامهریزی کلیگویی بود لذا امسال تلاش کردیم اسناد راهبردی را به صورت جزئی تدوین کنیم.
وی ادامه داد: در قالب رهنمودها و جهتگیریهای راهبردی، برنامههای عملیاتی نیز تبیین شده است و این برنامهها فقط برای شعب نیست بلکه همکاران ما در ستاد نیز ملزم به اجرای این برنامههای عملیاتی هستند بنابراین اگر همکاری و پشتیبانی در ستاد وجود نداشته نباشد برنامههای عملیاتی نیز تحقق نمییابند.
وی با تاکید بر اینکه در ستاد باید دگرگونی در نگاه و نگرش داشته باشیم، افزود: یکی از وظایف اصلی ستاد برنامهریزی برای تبلیغات وسیع و منسجم است. برای این کار نیز پروژهای تعریف شده و در این راستا نیز مشاوران خبره تبلیغاتی به کار گرفته شدهاند.
بختیاری حضور بیمه دی در افکار عمومی و تبلیغات را یکی از دغدغههای اصلی شرکت عنوان و بر رعایت اصول حرفهایگری در برنامهها تاکید کرد.
مدیرعامل بیمه دی از رشد ۱۰۰ درصدی شرکت در رشتههای مختلف بیمه خبر داد و گفت: باید ساز و کارها و اقدامات لازم را برای پیشرفت بیشتر طراحی کرده و به اصول هم پاییبند باشیم تا برنامههایمان محقق شود.
وی اظهار کرد: باید جزئیات در شرکت به درستی بررسی شود. معتقدم باید تک تک بیمهنامهها را بررسی کنیم چون ما در بیمه تعهد میفروشیم و اگر مشکلی پیش بیاید در برابر این تعهدی که دادیم مسئول هستیم.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=23020
false
true