×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
حذف عوارض در قانون جدید شخص ثالث مد نظر است

دبیرکل سندیکای بیمه گران گفت: در قانون جدید بیمه شخص ثالث حذف عوارض مدنظر قرار می گیرد تا فشار کمتری به مردم وارد شود.

به گزارش روز ایرنا، غلامرضا تاجگردون در جمع خبرنگاران در باره حذف عوارض از صنعت بیمه نیز گفت: مجلس شورای اسلامی حذف عوارض از صنعت بیمه را از سال ۹۲ آغاز کرده و این قانون روند مطلوبی نیز داشته است.

دبیر کل سندیکای بیمه گران ادامه داد: بر همین اساس عوارض ۱۰ درصدی بیمه شخص ثالث به ۵ درصد کاهش یافته است.

وی با بیان آنکه قانون بیمه شخص ثالث به مدت یک سال تمدید شده است، اظهار کرد : البته نمایندگاه مجلس شورای اسلامی طرحی را در این خصوص ارایه کرده اند اما منتظر اظهار نظر دولت برای ارایه طرحی مشترک از سوی دولت و مجلس شورای اسلامی هستند.

تاجگردون اظهارداشت: عوارض مربوط به وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی بر اساس قانون برنامه پنجم اخذ می شود اما برآوردها این است که سهم نیروی انتظامی از عوارض حذف شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در مورد اظهارات رییس کل بانک مرکزی درباره کف نرخ ارز در بازار گفت: اظهارات ولی الله سیف تخصصی بوده زیرا همانطور که رشد نرخ ارز خطر ناک است افت بیش از حد آن نیز نگران کننده است .

 

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches