×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۴ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
حجم جا به جایی مسافر در مسیر ریلی مشهد ۴٫۵ درصد افزایش یافت

اقتصادتهران: مدیرکل راه آهن منطقه خراسان گفت: با پایان یافتن مرحله نخست سفرهای نوروزی حجم جا به جایی مسافران در مسیر ریلی مشهد در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۴٫۵ درصد بیشتر شد.

محمدهادی ضیایی مهر روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از ۲۵ اسفند ماه گذشته تا پایان چهارم فروردین ماه جاری ۳۶۳ هزار و ۲۲۲ نفر با ۸۸۲ رام قطار رفت و برگشت در این مسیر راه آهن مشهد جا به جا شده اند.

وی به ورود نخستین قطار از کرمانشاه به مشهد نیز در ایام نوروز امسال اشاره و بیان کرد: در سفرهای نوروزی شش رام قطار کرمانشاه – مشهد جا به جایی مسافران را در این مسیر انجام می دهند.

مدیرکل راه آهن منطقه خراسان همچنین به اجرای ‘طرح سفرهای نوروزی راه آهن’ از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین اشاره و بیان کرد: در این چارچوب روزانه ۹۸ رام قطار به صورت رفت و برگشت با گنجایش ۴۰ هزار و ۳۵۰ نفر مسافران و زائران بارگاه رضوی را از ۲۸ شهر در مسیر مشهد جا به جا می کنند.

از مجموع ۱۲هزار و ۵۰۰ کیلومتر خطوط شبکه ریلی کشور هزار و ۵۰۰ کیلومتر معادل ۱۲ درصد در خراسان رضوی قرار دارد. این استان بیشترین سهم و رتبه نخست جا به جایی مسافر را در ناوگان ریلی ایران به خود اختصاص داده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches