×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
حاشیه بزرگراه مدرس در محدوده منطقه ۶ نورپردازی می‌شود

تهران اکونومی: فضاهای سبز حاشیه بزرگراه مدرس در محدوده منطقه ۶ متناسب با نوع پوشش و گونه‌ها به صورت دائمی نورپردازی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، افشین خدامی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۶ با اعلام این خبر خاطر نشان کرد: فضای سبز اراضی عباس آباد تهران با مساحتی بالغ بر ۱۴۰۰۰ متر مربع در حاشـیه غربی بزرگراه شهید مدرس حدفاصل بـزرگراه های رسالت نورپردازی ثابت می شود.

به گفته معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۶، در این طرح درختان بر اساس نوع پوشش و گونه ها نورپردازی در این طرح از روشهای نوین نورپردازی و با بهره گیری از دانش روز نورپردازی و لنداسکیپ انجام شده است.

این پروژه با استفاده از تعداد ۱۰۰ شاخه چراغ فلورین۲ با توان ۶۳ وات به صورت RGB و تعداد ۱۵۰ عدد چراغ جدید مکعبی که به طور اختصاصی جهت پروژه فوق طراحی و تولید شده است، نورپردازی می‌شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches