×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
جوانان ایرانی قطار پیشرفت کشور را به مقصد نهایی می رسانند

مشکلات، موانع و کارشکنی های زیادی در مسیر پیشرفت ایران وجود دارد اما ایمان دارم جوانان ایرانی با عشق به خدا و امام زمان همه موانع را برداشته و قطار پیشرفت ایران را به مقصد نهایی می رسانند.

به گزارش  موج، دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری کشورمان در جشنواره حضرت علی اکبر(ع) ضمن تبریک میلاد مسعود حضرت مهدی (عج) با اعلام این مطلب گفت: انسان عزیزترین موجود هستی است و خداوند انسان را در بالاترین مرتبه خلق کرده و به او استعدادی داده که بتواند خالق همه زیبایی ها باشد و با تلاش به بالاترین قله های کمال برسد.

وی افزود: خدا به انسان اجازه داد که از خاک خود را بالا برده و به جایی برسد که هر که در او نگریست بتواند خدا را ببیند.

رئیس جمهور ادامه داد: انسان از اول بوده زیرا خدا از اول بوده و انسان هم به عنوان مخلوق از ابتدا بوده و تا آخر نیز خواهد بود اما زندگی انسان به سه دوره تقسیم می شود.

به گفته رئیس قوه مجریه؛ انسان از ازل بوده که چیزی از آن دوره به یاد نمی آورد و تا ابد نیز خواهد بود و صرفاً ما همین دوره ۷۰ تا ۸۰ سالی را که در دنیا سپری می کنیم را به خاطر می آوریم.

احمدی نژاد اذعان داشت: این دوره ۷۰ تا ۸۰ ساله نیز بسیار با اهمیت است زیرا در این دوره می توانیم سرنوشت خود را برای دنیای ابدی تعیین کنیم و به طور قطع همه ی طول دوره ی این زندگی نیز برای ما یکسان نیست و دوره جوانی از اهمیت بسزایی برخوردار است زیرا جوانی دوره سازندگی، خودباوری و گل زندگی انسان است بنابراین تجلی ارزش های اخلاقی در جوانان اهمیت بیشتری دارد.

رئیس جمهور با اشاره به اقدامات جوانان ایرانی برای ساختن ایران هسته ای و فضایی تصریح کرد: این اقدام جوانان موجب شد تا ایران هسته ای و فضایی در کل دنیا گل کرده و منفجر شود.

رئیس قوه مجریه خاطر نشان کرد: همه ما برای رسیدن به قله ها و گرفته نمره ۲۰ خلق شده ایم و قطعا خدا نمی خواهد حتی یک نفر در دورترین نقاط عالم و در طول تاریخ نمره ای کمتر از ۲۰ داشته باشد بنابراین همه انسانها باید برای رسیدن به این نمره تلاش کنند و قطعا خداوند نیز راهکار ها و مسیرهای رسیدن به این نمره را میسر کرده است.

احمدی نژاد متذکر شد: انسان برای رسیدن به قله ها نیازمند الگو است و کسی که راهنما باشد می تواند انسان را برای رسیدن به این هدف یاری کند و خداوند چنین حقیقتی را خلق کرده و آن حقیقت وجود داشته، زنده است، ما را می بیند، به ما عشق می ورزد، از غم ما غصه دار می شود و از شادی ما خوشحال می شود و به عشق ما زنده است.

به گفته رئیس جمهور؛ خدا آینه ای خلق کرده و موجودی را آفریده که بتواند آینه خدا باشد. او هست، عاشق همه هست و متعلق به همه و قطعاً متعلق به یک گروه، دوره و یک جغرافیای خاص نیست.

وی با اشاره به سالروز میلاد حضرت موعود (عج) گفت:  نزدیک به ۱۲۷۰ سال است که او در انتظار ما است. ما منتظریم که او بیاید و او منتظر است که ما بیاییم. خداوند فرموده و عقل می پذیرد که همه آرزوهای خوب دنیا و همه آرامش و عشق و امید ما در سایه حضور او و حمایت آن عزیز محقق شود.

وی با بیان این مطلب که من با صدای بلند اعلام می کنم که جوانان ایرانی بهترین، پاک ترین و مومن ترین جوانان دنیا هستند، تصریح کرد: از همین جا می خواهم به همه دنیا اعلام کنم با حضور ۳۰ میلیون جوان ایرانی بطور قطع ایران می تواند به بام جهان برسد هر چند در این مسیر مشکلات و موانعی ایجاد شده است اما من ایمان دارم جوانان ایرانی بهترین، شجاعترین و وفادارترین یاران امام زمان(عج) هستند و پرچم او را در جهان برافراشته می کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches