×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
خرداد ۲۳, ۱۴۰۴, ۲:۱۱ ق٫ظ
true
true
جهش محسوس بیمه سینا در بازار خرده‌فروشی

شرکت بیمه سینا یکی از شرکت‌های بخش خصوصی فعال در صنعت بیمه کشور است که طی سالیان اخیر توانسته به رشد قابل توجهی در فروش انواع بیمه نامه دست پیدا کند.

به گزارش اقتصادتهران، پس از روی کار آمدن تیم جدید مدیریتی در این شرکت به راهبری علی صلاحی نژاد، برنامه‌ای منسجم در قالب سیاست‌های کوتاه مدت و بلند مدت در پیش گرفته شد به گونه‌ای که اکنون پس از گذشت حدود یک سال از روی کار آمدن وی، شاهد نتایج تصمیمات و برآیند تمهیدات در نظر گرفته شده در شرکت بیمه سینا هستیم.

به بیان دیگر بیمه سینا توانست با بهره گیری از توان و ظرفیت شبکه فروش توانمند خود و البته با پیاده‌سازی برنامه‌های مختلف از جمله توسعه آموزش و توانمندسازی نمایندگان، رکورد تازه‌ای در رشد فروش غیر مستقیم به ثبت برساند.

بدون شک، شبکه فروش نقش عمده‌ای در تحقق آرمان‌های فروش و افزایش سودآوری یک شرکت بیمه ایفا کرده و می‌تواند به عنوان یک اهرم پیشرو در عینیت بخشیدن به اهداف هر شرکت به خوبی عمل نماید و با تغییر راهبردها به سمت تقویت خرده‌فروشی در بیمه سینا این اتفاق رخ داد و در پایان سال ۱۴۰۳، سهم نمایندگان از کل صدور بیمه سینا به ۵۸ درصد افزایش یافت که در نوع خود قابل توجه است.

این مهم بدون انجام برنامه‌ریزی و به کارگیری سیاست های تشویقی منسجم، امری غیر ممکن به نظر می‌آید که البته شاید به موفقیت‌های جزئی ختم گردد اما مطمئناً کسب موفقیت مداوم و اصولی بدون کار تیمی و نیز برنامه‌ریزی مدون دست یافتنی نیست.

در شرایطی که در بیش‌تر شرکت‌های بیمه، شبکه فروش در اندیشه حفظ بقای خود از طریق تضاد فعالیت‌ها با استارت آپ‌های بیمه‌ای و نیز فروش آنلاین بیمه‌نامه مواجه است، شرکت بیمه سینا طی مدت یکسال گذشته توانست با رویکردی متفاوت از آنچه سایرین در پیش گرفته‌اند از کنار این اتفاقات بگذرد و اطمینانی در شبکه فروش و نمایندگانش ایجاد نماید تا آن‌ها با تمام توان در مسیر توسعه و اعتلای شرکت گام بردارند.

کسب نتایج دلخواه از فروش و سودآوری بدون توجه به دغدغه‌های شبکه فروش امری محکوم به شکست است و مطمئنا مدیران شرکت بیمه سینا با اولویت دادن به شبکه فروش، شرایط را به گونه‌ای رقم زدند که رشد ۵۸ درصدی فروش، در شرایط کاملا رقابتی بازار بیمه و با وجود فعالیت‌های رو به رشد شرکت‌های استارت آپی در این بخش قبل دستیابی باشد.

در صورتی که توسعه خرده‌فروشی به عنوان استراتژی اصلی مورد توجه شبکه فروش قرار بگیرد و حمایت همه‌جانبه از نمایندگان تداوم یابد، این رویکرد می‌تواند برای بیمه سینا راهگشا باشد و تا پایان سال خبرهای خوش‌تری از موفقیت‌های این شرکت بیمه‌ای خواهیم شنید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches