×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
جمهوری اسلامی ایران آماده بازگشایی مرز خسروی است

اقتصادتهران: فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی انتظامی و مجموعه‌هایی که متولی موضوعات امنیتی هستند آمادگی کامل برای راه‌اندازی مرز خسروی با کشور عراق را دارند.

به گزارش ایرنا سردار حسین اشتری روز سه‌شنبه در حاشیه آیین معارفه و تکریم فرمانده انتظامی خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: البته این بازگشائی مشروط به آمادگی کشور عراق دارد.

وی گفت: کشور عراق باید امنیت زائران در این مرز و این مسیر را برقرار کند تا آن را بازگشائی کنیم البته این موضوع به تصمیماتی که در ستاد اربعین به ریاست وزیر کشور گرفته می‌شود نیز بستگی دارد و به زودی نتیجه آن اعلام می شود.

فرمانده ناجا توضیح داد: برای برگزاری هرچه بهتر مراسم اربعین امسال طبق سالهای گذشته نیروی انتظامی برای تردد راحت‌تر زائران در مراسم اربعین آمادگی کامل دارد.

به گفته وی نشست‌های مقدماتی به همراه بازدید از مرزها انجام شده است که با توجه به هماهنگی خوبی که در ستاد اربعین شده ویژه میان نیروی مسلح و نیروی انتظامی صورت گرفته امید می‌رود که با همکاری مردم در تهیه گذرنامه و ویزا مشکلی نداشته باشیم.

وی با تاکید بر این که نیروی انتظامی مسئولیت امنیت و تسهیل تردد زائران را برعهده دارد اظهار کرد: استان خوزستان به عنوان یادگار هشت سال دفاع مقدس، استانی خاص است که مردمی صبور و متدین دارد و در اجرای مراسم اربعین پیشرو است.

سردار اشتری با اشاره به استفاده از سلاح‌های گرم و سرد در درگیری‌های خانوادگی و قومی در خوزستان تصریح کرد: موضوعات امنیتی مورد توجه نیروی انتظامی و اعضای شورای تامین استان بوده و خواهد بود و امیدواریم با اقداماتی که صورت گرفته و حمایت‌های قضایی و با همکاری مردم دیگر شاهد این نزاع‌ها در شهرهای استان نباشیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches