×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
جمع آوری تابلوهای غیر مجاز در منطقه ۱۴ شهرداری تهران

طرح افزایش انضباط شهری در معابر با جمع آوری خودروهای اسقاطی و فرسوده تا ساماندهی صنوف در منطقه۱۴ اجرا شد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، طرح جمع آوری خودروهای فرسوده و تابلوهای غیر مجاز در برخی نقاط پرتردد و مورد مطالبه شهروندان از جمله در محلات نواحی ۳و۴ منطقه اجراشده است.

این فعالیت حوزه خدمات شهری و محیط زیست منطقه برای رسیدگی به درخواست مردمی و با هدف زیباسازی سیمای شهری و رفاه حال شهروندان در دستور کار قرار دارد.

بر این اساس و طبق بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری، وسایل و تجهیزاتی که در معابر آلودگی بصری و سد معبر ایجاد می کند، جمع آوری می‌شود.

گفتنی است؛ با اجرای این عملیات در صورت شناسایی خودروی فرسوده معیوب در ابتدا به مالک برای جمع آوری اخطار کتبی داده می شود و چنانچه مالک شناسایی نشود یا در صورتی که مالک خودروی اسقاطی معیوب را جمع آوری نکند از طریق مراجع قضایی برای جابجایی و انتقال به پارکینگ اقدام می‌شود.

اخطار به واحدهای صنفی، جمع آوری تابلوها و پل های غیر مجاز نصب شده مقابل صنوف طبق قانون از دیگر فعالیت های انجام شده است که در این راستا نسبت به صدور و ابلاغ اخطاریه به بیش از ۲۰ واحد صنفی اقدام شد.

همچنین رفع تخلفات شهری در بخش کنترل دفع ضایعات و سد معبر از جمله اقداماتی است که با اجرای ضربتی و گسترده در معابر و محلات در حال اجراست، فعالیت‌هایی که برای افزایش انضباط شهری و رفاه شهروندان استمرار دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches